Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ty máš otázky."

Překlad:You have questions.

před 3 měsíci

7 komentářů


ity762265

Může mi někdo vysvětlit proč je tady jen ...you have ...a v dalším cvičení je preklad ty mas medvěda ...Do you have ...jaky je rozdíl ?

před 3 měsíci

tatka_
tatka_

V tomto cvičení se jedná o kladnou oznamovaci vetu. V "dalším cvičení" co uvadite je "Do you have ..." coz je začátek tázací věty.

https://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine

před 3 měsíci

ity762265

Aha...díky moc

před 3 měsíci

Veronika218522

Proc tady nemuzu mit "a guestions" ?????

před 2 týdny

tatka_
tatka_

Protože "questions" je množné číslo a před něj neurčitý člen nepatří.

před 2 týdny

TomMiketar

Takže "the" lze možno použít?

před 2 dny

tatka_
tatka_

"the" lze použít, pokud bychom se bavili o konkrétních "questions".

před 2 dny