"Iread."

Tłumaczenie:Ja czytam.

4 lata temu

7 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


ElizaZajc

I read czyli to znaczy ja czytam :-)

3 lata temu

misiu123
misiu123

Albo czytam

3 lata temu

ola9998787

Ja czytam, czytam to to samo

2 lata temu

AmeliaRogo2

,, I" zawsze pisze się z dużej litery

2 lata temu

oliwia292

To znaczy czytam lub ja czytam

2 lata temu

karomar123

Jak ktoś widział dyskusję mniej miłą w czytaniu i z gorzej ocenianymi komentarzami, proszę do mnie napisać, á propos, wchodzę na tą dyskusje, i jej ocena leci w dół.

3 lata temu

niki.100

Super że pomagasz w rozwoju Duolingo! Aplikacja jest okej, ale autorzy nie interesują się tym co dzieje się w komentarzach. My również pomagamy, ponieważ znamy bardzo dobrze język angielski.

Na tej stronie jest bardzo dużo komentarzy, często niepotrzebnych. Myślę że uda nam się jakoś to "ogarnąć".

Pozdrawiamy!

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.