"I read."

Tłumaczenie:Ja czytam.

4 lata temu

16 komentarzy
Ta dyskusja jest zamknięta.


ElizaZajc

I read czyli to znaczy ja czytam :-)

3 lata temu

misiu123
misiu123

Albo czytam

3 lata temu

ola9998787

Ja czytam, czytam to to samo

2 lata temu

AmeliaRogo2

,, I" zawsze pisze się z dużej litery

2 lata temu

oliwia292

To znaczy czytam lub ja czytam

2 lata temu

karomar123

Jak ktoś widział dyskusję mniej miłą w czytaniu i z gorzej ocenianymi komentarzami, proszę do mnie napisać, á propos, wchodzę na tą dyskusje, i jej ocena leci w dół.

3 lata temu

niki.100

Super że pomagasz w rozwoju Duolingo! Aplikacja jest okej, ale autorzy nie interesują się tym co dzieje się w komentarzach. My również pomagamy, ponieważ znamy bardzo dobrze język angielski.

Na tej stronie jest bardzo dużo komentarzy, często niepotrzebnych. Myślę że uda nam się jakoś to "ogarnąć".

Pozdrawiamy!

2 lata temu

PrzebojowaMyszka

I read carefully this topic because I want to improve my language - czytam uważnie ten temat ponieważ chcę podnieść moje kwalifikacje językowe

3 lata temu

Ola13780

Im-Ja Read- Czytać Czyli Ja Czytam Albo czytam

2 lata temu

MartynaSzy5

"I", nie "Im".

2 lata temu

Julia920200

Jak napisałam "czytam„ to nie zaliczyło a jak, napisalam " ja czytam„ to tez bylo zle. O co chodzi?

1 rok temu

onaro

Jak się to wymawia

4 lata temu

nana1natalia

'Aj rid' :-)

4 lata temu

kittenada

wincenty0 to się mówi ,,rid" tak to się mówi:) jakby coś :D

3 lata temu

zza532539

To jest present simple, prawda?

3 lata temu

olciawin

Tak,to jest Present Simple.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.