1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The museum is not open yet."

"The museum is not open yet."

Çeviri:Müze henüz açık değildir.

April 27, 2014

7 Yorum


Sevil291791

Yet henüz anlamına geliyor değilmi


Sena861097

Anlamadığım is not yerine isnt yazdım olmadı.


iamesen

açılmadı dedim yanlış dedi


incikin_

"open" fiili iki şekilde çevrilebiliyor:

open (fiil): açmak
open: (sıfat): açık

"The museum is not open yet." cümlesinde "open" (açık) sıfat olarak kullanılmış. Cümlenin yüklemi ise yardımcı fiil olan "is" (-tır).

● The museum is open. = Müze açıktır.
● The museum is not open. = Müze açık değildir.

"Müze açıldı/açılmadı" dersek "open"ı fiil şeklinde kullanmış ve pasif yapmış oluruz.


yunylsa

Müze henüz açılmadı değil mi?


melek12ansin

muze acik degildir yaptim


melek12ansin

muze henuz acik degildir yaptim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.