"Ben bu adamım."

Çeviri:Я этот мужчина.

June 15, 2018

8 Yorum
Tartışma kilitli.


ZhigerTele

Adam - человек, Erkek - мужчина, bunu düzeltmek lazım, arkadaşlar


kardelenlmjrd

Это ile этот arasındaki fark nedir?


Haggra

Этот, эта, это "bu" anlamına gelir ve sırasıyla eril, dişi ve nötr isimler için kullanılır. Это bu kullanıma ek olarak bir de bir şey gösterirken veya tanımlarken kullanılır. Türkçe olarak açıklaması zor ancak İngilizce karşılığı tam olarak "this is/these are" oluyor.


ovKm4

Это tanıtım,этотbelirtme sözcüğü


MrHuseyun

İlk önce ben bu adamın.. okudum:D


1bragim

Контекст неизвестен. <> вообще-то означает не только <<мужчина>, но только <<человек>

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.