1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "Koń nie jest szary."

"Koń nie jest szary."

Tłumaczenie:The horse is not gray.

April 27, 2014

6 komentarzy


Milan515275

The horse is not g r ay


xKarolqa

Konie mogą być szare ;;-;;


buskes76

"The horse is not gray (/grey)" użycie "the" wskazuje iż "(ten konkretnie określony dla rozmówców) koń nie jest szary".
Natomiast użycie "a horse is not gray" byłoby bez sensu gdyż znaczyłoby że "jakikolwiek koń nie jest szary" czyli drogą dedukcji że żaden koń nie jest szary ... co nie jest prawdą


Luna95977

Nie zaliczyło bez a.


buskes76

"The horse is not gray (/grey)" użycie "the" wskazuje iż "(ten konkretnie określony dla rozmówców) koń nie jest szary".
Natomiast użycie "a horse is not gray" byłoby bez sensu gdyż znaczyłoby że "jakikolwiek koń nie jest szary" czyli drogą dedukcji że żaden koń nie jest szary ... co nie jest prawdą

Learn English in just 5 minutes a day. For free.
Get started