"Том медик."

Çeviri:Tom bir doktor.

June 16, 2018

21 Yorum


ZumralOtu

Olm çok zor lan ben ingilizceye gidiyom

June 16, 2018

SiriusBlack99

Tam bir ben snfkfkflf

July 13, 2018

QhYQ12

Rusçada ki tire işareti ondan önceki yazan kelime hakkında açıklamada bulunan cümleyi anlatıyor.

September 19, 2018

CagrCagrr

guzel

June 28, 2018

Tunush1

Cok zor

August 5, 2018

elnar12345

Rusca konusa biliriz

January 4, 2019

FrknAkbl

Zor ama önce bir alfabe öğretseydiniz daha faydalı olurdu.

November 22, 2018

Muhammet988789

Tom doktor

November 7, 2018

Erdalbro

Alfabeden baslaşa daha iyi değilmi

December 19, 2018

Bykush1

Aradaki çizgi ne ifade ediyor?

June 21, 2018

Altruist_

Rusçada iki tane isim soylu sözcük veya özel isim yan yana gelince araya karışıklığı önlemek için tire getiriliyor. Hatta eto bile gelebiliyor tirenin yanına bazen, görürseniz kafanız karışmasın :)

July 11, 2018

Zeynep635017

Peki mesela tom-doktor oluyor bize göre ama tire gelince tom bir doktor mu oluyor anlamı? Çok ilginç.

August 21, 2018

MetinAydinn

Hayır o tire "bir" anlamına gelmiyor. Bu şekilde öğrenmeyin mesleklerde çeviri yaptığınızda doktor,aktör v.b gibi cümlelerde anlamları hem bir yazıp cevirebilirsini hemde sadece mesleği yazarak çevirebilirsiniz. Burda tire sadece anlam karışıklığını önlemek için yazılıyor.

August 29, 2018

queenzfeyza

Tşkkr

July 16, 2018

gzellik4

Bir tom bir doktor

July 1, 2018

iremseda2

Bence çok kolay

September 7, 2018

TahirElifS

Том мэдик

September 14, 2018

Sargll

Çok güzel ya.

November 1, 2018

FarukYiitc

Arkadaşlar Rusça çok zor aynı çince gibi.

November 9, 2018

haledoga

Tom - meNk.

January 29, 2019

SametSivil1

Иысый Том. Tom allah belanı vere

April 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.