"Том — медик."

Çeviri:Tom bir doktor.

June 16, 2018

74 Yorum
Tartışma kilitli.


Zumrall

Olm çok zor lan ben ingilizceye gidiyom


Ece1905BLT

Bunu mu yapmadın kac yaşındasın 6 mı gerçi bunu 6 yaşındaki çocuk bile bilebilir


UygarAteDO

Evet Ben 5 yaşındayım


Eypensarzb

Sen öyle san bildiğin için öyle geliyo bebeğe sor yapıyomu


EgeYumlu2

Aynen çoooooooook zor


SiriusBlack99

Tam bir ben snfkfkflf


BerenBayar

İngilizce daha zor olm


Lman2432

Sabırlı ol o kadarda zor değil alışırsın


QhYQ12

Rusçada ki tire işareti ondan önceki yazan kelime hakkında açıklamada bulunan cümleyi anlatıyor.


Furkan.96

Zor ama önce bir alfabe öğretseydiniz daha faydalı olurdu.


icroly1

Kendin öğren ben öyle yaptım a link youtube dan öğrenebilirsin


MEHMETZKAN233038

Evt furkan ama kolay üstüne bas bak türkçesi çıkıyo


Erdalbro

Alfabeden baslaşa daha iyi değilmi


Bykush1

Aradaki çizgi ne ifade ediyor?


meteulku_

Rusçada iki tane isim soylu sözcük veya özel isim yan yana gelince araya karışıklığı önlemek için tire getiriliyor. Hatta eto bile gelebiliyor tirenin yanına bazen, görürseniz kafanız karışmasın :)


g.devoro

Кто сказал авторам курса, что имена "Том" и "Тим" имеют отношение к русским? -)


zamira806855

YAV BURDA 1 YAZIYOR MU NEDEN 1 YAZMAYINCA KABUL ETMIYOR


OUZ7PRO

Tom bir doktor ile farki ?


Elena909466

Tom bir doktor = Том - доктор veya Том - врач.


Makoto_torin

Neden se ingiliz ce daha zor geliyor yani rusca daha kolay yani heheh :)


Sargll

Çok güzel ya.


Samet_Sivil

Иысый Том. Tom allah belanı vere


Tuna628980

zor değil siz malsınız


kookatthek

Alfabe öğretseniz daha mı kolay olurdu acabaaaa


doa293248

Çizgi ne anlamda bilen varmı


BuraAltun

Türkçedeki ''bir'' belgisiz sıfatı Rusça'da yok haberiniz olsun en azından benim bildiğim kadarıyla


Sara556283

Bəs mən yazdığım nəydi?????


Elif802

ÇOCUK OYUNCAĞI


OnurBazinga

Önce alfabeyi öğrenin. Ben alfabeyi biliyorum YouTube'dan öğrenmiştim. Aşırı kolay geliyor şu an.


Efsane571

Том - медик


FNaF_FtFreddy

Том Allah belanı


muffin260509

Çoğunluk alfabe öğrenmeden yapılmaz demiş alfabeyi bilmiyorum ama kolay geliyor alfebe olmadanda yapılıyor bazı kelimeleri kendi içinde kodlayınca her şey daha kolay oluyor (mesela şunun sonu şunun ile bitiyor şu ile şu arasında ki farkalr falan bunlarla ilgili defter tutunca alfabeye gerek kalmıyor )


mikfiloa

" - " bu işaret ne işareti


Ece1905BLT

Ya zaten bunu size nerdeyse 10 kere soruyo birinde de illa bilmeniz lazım


JemitRozyb

Ses duyulmuyor lutfen buna bi çare bulun


mrv.nz

Rusçayı sevdim ben ya


mrv.nz

Doktoru telaffuz edemiyorum yardimci olun


A-s-p-i-n-d-a

Çok kolay daha zirları gelsib


Zevkmeselesi

Çizgi bir mi şimdi


Ruba800302

Ya biz buraya rusça bilmediğimiz için geldik nasıl hemen kelime harf bir şey öğretmeden soru soruyorlar anlayamadım ?


ErdalPolat8

Ben rusca gidiom kolaymış


Kim.Ai-sha

Rusça okuma ve yazma bilmek önemli


MEHMETZKAN233038

Kolayyyyy zorr deyill


MEHMETZKAN233038

Yaaa yetrr doktor doktor doktor lann BAŞIMM ŞİŞTİİ DOKTOR KELİMESİNİ BIRAKIM ŞEKER DİYİNN YETRR HASTA OLMAK İÇİN UĞRAŞTIRMAYINN


MEHMETZKAN233038

Arkadaşlsr benim adım dilara knk olmak isteyen


MrBeanYK

Bebek adımlarıyla rusçaya doğru, instada takip ettiğim bir ünlünün ne yazdığını anlamak için öğreniyorum yani öğrenmeye çalışıyorum ehehehe


Ramin979293

Ya arkadaşlar bir sorakı etba nezama kecicek bu ben 3 eta tom eta medik canım çıkdı artk


Makoto_torin

Aynen ya ama cok şeyde takıldım 2. Seviyede ki konuşma bölmunde ! Rusca nın


prupleloll

Harfler nasil yaziliyo


EXEPUBGMOB

Kolay tabi 1 saat çalışırsan


BerenBayar

Yazamadım yalnış oldu mk


sabina200714

Lan Rusca bilyom ama doğru cevapı yalnış dedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.