1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Alo, ben Vera."

"Alo, ben Vera."

Çeviri:Алло, это Вера.

June 16, 2018

13 Yorum


RKKvCi

Bu cümlenin doğru cevabı aslında yanlış".Алло,я Вера" olmalı


meteulku_

Çok eminsiniz kendinizden, bu kadar emin olmak kimse için iyi bir şey değil. "ya Vera" da doğrudur "eto Vera" da. Hatta aklınızda bulunsun, İngilizcede de telefonda konuşurken kendini tanıtmak için insanlar "this is Mete." veya "this is Mete speaking." gibi cümleler kurar.


okanow

Genelde bu sekilde kullanilmaz. Altini ciziyorum genelde kullanilmaz.telefon veya yuz yuze. Dogru olabilir ancak. Я вера daha uygun :) ruscadaki bu sacmaliklar insanlarin kafasini karistirabilior


Barisaslan02

Это kullanılması bir kalıp işidir. Telefonda konuşurken kullanılır. ЭТО telefonda söylerken Ben yerine "я" yerine geçer. Я yüz yüze iken kullanılır.


ItsSewgi

Saçmalık mı? Birisi senin dilinin gramerine saçmalık dese hoşuna gider mi? Azıcık empati yahu. Ne zaman şu Duolingo tartışmalarına girsem kanser olmadan çıkmak mümkün olmuyor...


zehra559044

Sana yapılsa hoşuna gitmeyecek şeyleri başkalarına yapmamak daha iyi bir seçim


RamileMuse

Evet dogru söylüyorsunuz


Mehmet.99

Это смешно. Потому что иногда я сомневаюсь, что это приложение говорит по-русски. ИЗВИНИТЕ ДУОЛИНГО. Я думаю, вы должны выучить русский язык. ДУОЛИНГО СЕМЬЯ !!!!!


ElmarSalma

Hec olmazsa duzgun varianlarda yalnis vermesin Dun soruda Где мой мама cikmisdi cavab Где мой папа dogru verirdi


e.y.v.a.z.e

Yaniw eto burada doğru olmuyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.