"Itisconvenient."

Fordítás:Ez kényelmes.

4 éve

5 hozzászólás


zsuzsmanka

Ez megfelelő - miért nem jó? comfortable-kényelmes nem?

4 éve

DrBuboBubo

A convenient kényelmes, mert időt takaríthatsz meg vele, vagy mert nem dönti romba a terveidet. Ez utóbbi értelemben lehet megfelelő is; ahogy szótár írja: My secretary will call you to arrange a convenient time to meet.

A comfortable kényelmes, mert kellemes érzést okoz, másképpen nem okoz fizikai fájdalmat.

4 éve

AuberJnos

Már elfogadja: megfelelő

11 hónapja

cukorbors

igen de ilyen szempontból a megfelelő is jó..idő takarítás szempont szerint:)

4 éve

ZsoltSztan

Tisztelet a szerkesztőknek,de sok mindent lehet még javítani

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.