"Αυτός πίνει νερό."

Μετάφραση:He drinks water.

πριν από 4 μήνες

4 σχόλια


Manos259770

??

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Παρακαλώ, τι θέλετε να ρωτήσετε; Εάν έχετε κάποιο πρόβλημα, παρακαλούμε να το εξηγήσετε.

πριν από 4 μήνες

U4Lm3

Γιατι drinks και οχι drink? Αφού ένας πίνει νερό όχι πολλοί

πριν από 3 εβδομάδες

jaye16
jaye16
Mod

https://forum.duolingo.com/comment/6670652 Ευχαριστούμε panagiotis_ts

Η κατάληξη "s" έχει δύο χρήσεις.

  1. Στα ρήματα,βάζουμε την κατάληξη "s" στο τρίτο πρόσωπο ενικού

(στα πρόσωπα he ,she, it)

για να σχηματίσουμε τον απλό ενεστώτα (present simple). πχ.

I play,

you play,

he/she/it plays

we play,

you play,

they play.

2.. Στα ουσιαστικά βάζουμε την κατάληξη "s" για να σχηματίσουμε τον πληθυντικό αριθμό

Π.Χ.

a/one boy (=ένα αγόρι),

two boys (=δύο αγόρια).

Φυσικά υπάρχουν πολλές εξαιρέσεις στο σχηματισμό του πληθυντικού, αλλά αυτός είναι ο γενικός κανόνας.

Ελπίζω να σε βοήθησα.

πριν από 3 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.