1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мне вас не хватало."

"Мне вас не хватало."

Çeviri:Ben sizi özledim.

June 19, 2018

5 Yorum


derya839727

я понимаю сейчас


topograf

Соскучился özlemek хватало yeterli tamam anlamında değilmi


meteulku_

Evet, öyle :) Bu da Rusçanın güzelliklerinden birisi işte, bizim dilimizde de var böyle şeyler. Yukarıdaki cümlenin birebir anlamı "Siz bana yetmiyorsunuz.", yani o kadar sevip özlüyorum ki ne kadar görürsem göreyim yetmiyor ve özlüyorum :)


BilginerMucan

Evet aynen öyle..Tsk.ler..))

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.