1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Мама — это женщина."

"Мама это женщина."

Çeviri:Anne bir kadın.

June 20, 2018

14 Yorum


Cemkiz

Anne -bu bir kadın. (Olmalıydı)


[aktif olmayan kullanıcı]

    "eto" olduğu için "Annem bu kadın." yazdım ama kabul etmedi.En doğrusu ne olur?


meteulku_

    Rusçada iki tane isim soylu sözcük yan yana gelirse, Ruslar kafa karışıklığını önlemek için araya bir tire bir de eto koyuyorlar ama eto her nasıl bu anlamına da gelse burada hiçbir anlamı yok, dediğim gibi sadece karışıklığı önlemek adına yapılan bir şey. Eto koyma zorunluluğu da yok ayrıca, sadece tire de koyulabilir. O hali de doğru olurdu.


NigaritoM

    Ne kadar güzel anlatdın senin cevablarına bayılıyorum. Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.


Naz1382

    "Мама" ve "это" arasinda kısa çizgi olurasa, "anne bir kadın" demeliyiz, ama eğer kısa çizgi yoksa, "anne , o bir kadın" Doğru olur.


Taha2469

    Dinlerken çizgiyi nasıl ayırt edebiliriz?


Berfin192822

    Моя мама -Аnnem demek Мама- anne demek sana verilenleri dikkatli oku


Lamiy12

    Anne bir kadın. Zaten "-" şu işaretden sonra önceki kelimenin anlamını ifade etmelisin. Anne bu kadın doğru birleşme olmuyo bu yüzden. Bence)


AliUmutzca3

    Anne bu bir kadın


DenizDn.

    Cizgi yerine virgul kullanirsa daha iyi. cizgi ne yahu. Bos yere yanlışa sürüklüyor


okanow

    Anne bu bir kadin olmasi lazimdi. Cumlede это bu anlaminda kullanilmis eksik var. Uzun kisa cizgi olayini ilk defa duydum


YasinTac

    anne bu kadın" olarak çevirdik olmadı.. bunda sıkıntı nedir?


dolunay724845

    Anne- bu bir kadın..( olnalıydı)...

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.