"Мама — это женщина."

Çeviri:Anne bir kadın.

June 20, 2018

20 Yorum
Tartışma kilitli.


Cemkiz

Anne -bu bir kadın. (Olmalıydı)


dolunay724845

Anne- bu bir kadın..( olnalıydı)...


RaulAliyev2

Anne bu kadın olmalıydı


Sarp334503

Eto bu demek deil mi


[aktif olmayan kullanıcı]

    "eto" olduğu için "Annem bu kadın." yazdım ama kabul etmedi.En doğrusu ne olur?


meteulku_

    Rusçada iki tane isim soylu sözcük yan yana gelirse, Ruslar kafa karışıklığını önlemek için araya bir tire bir de eto koyuyorlar ama eto her nasıl bu anlamına da gelse burada hiçbir anlamı yok, dediğim gibi sadece karışıklığı önlemek adına yapılan bir şey. Eto koyma zorunluluğu da yok ayrıca, sadece tire de koyulabilir. O hali de doğru olurdu.


NigaritoM

    Ne kadar güzel anlatdın senin cevablarına bayılıyorum. Bizi bilgilendirdiğiniz için teşekkürler.


Naz1382

    "Мама" ve "это" arasinda kısa çizgi olurasa, "anne bir kadın" demeliyiz, ama eğer kısa çizgi yoksa, "anne , o bir kadın" Doğru olur.


Taha2469

    Dinlerken çizgiyi nasıl ayırt edebiliriz?


Berfin192822

    Моя мама -Аnnem demek Мама- anne demek sana verilenleri dikkatli oku


rustemofa_o1

    Məndə eynən bu bizi örgədir ya necə


okanow

    Anne bu bir kadin olmasi lazimdi. Cumlede это bu anlaminda kullanilmis eksik var. Uzun kisa cizgi olayini ilk defa duydum


3r8o6

    Мама-это женщина


PaaPaayev1

    Anne bu bir kadin olmaliydi


YasinTac

    anne bu kadın" olarak çevirdik olmadı.. bunda sıkıntı nedir?


NIBIRUBTC

    "Anne bu bir kadın" olmalı. Asıl sizin verdiginiz cevap yanlış!

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.