"I am from the west."

Μετάφραση:Εγώ είμαι από την δύση.

πριν από 5 μήνες

2 σχόλια


Michael409270

Είμαι από τα δυτικά;;;

πριν από 5 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Παρόλο που το west χρησιμοποιείται και ως επίρρημα και μεταφράζεται και ως δυτικά, εδώ δεν νομίζω πως θα έβγαζε νόημα, κυρίως γιατί εφόσον έχει άρθρο στα ελληνικά, λειτουργεί ως επίθετο/επίρρημα. "Εγώ είμαι από τα δυτικά".... Ποια δυτικά; Δυτικά από ποιο μέρος; :P Νομίζω πως δεν ταιριάζει τόσο.

(Εκτός αυτού, το west , μεταφράζεται ως δυτικά συνήθως όταν δεν υπάρχει το άρθρο the. ^.^)

πριν από 4 μήνες

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.