"Kde jsem?"

Translation:Where am I?

June 21, 2018

10 Comments


ZethTheMartian

I typed in "Where are we?" and Duo corrected me with: "Where am I?". Shouldn't it be plural, just like Tips & Notes say?

June 21, 2018

endless_sleeper

Plural is 'Kde jsme?'

I've checked the T&N for Questions 1 skill and there's no such thing... Where did you see it?

June 21, 2018

jenda48

Duo wants "?", why? I have printscreen

July 28, 2018

VladaFu

Můžete ten screenshot ukázat? Například nahrát na http://nahraj.to V kurzech, které dělám, otazníky ignoruju, jen zdržují a nejsou vyžadovány. Tedy, neměly by být.

July 29, 2018

jenda48

Díky za ochotu, moc, už je to tam https://i.nahraj.to/f/253z.jpg, Prosím, dej vědět, zda je to tak dobře, nikdy jsem to tak neposílal

July 29, 2018

jenda48

Četl jsem, že Duolingo vezme větu zbaví ji všech interpunkčních znamének a velkých písmen a mezer a teprve takovou větu dádo svého překladače. V AE-czech jsem zkoušel psát odpovědi dohromady a bralo to. Dík moc za ochotu a promptnost.

July 29, 2018

VladaFu

To je pravda. Ovšem tohle není překlad, ale poslech.

July 29, 2018

VladaFu

Obrázek je vidět v pořádku, ale nevím, co s tím. Důležitá je informace, že šlo o poslechové cvičení.

July 29, 2018

AquaRoseDr

Shouldn't "Who am I?" Work?

July 9, 2019

VladaFu

No. That has a completely different meaning and is Kdo jsem? in Czech.

July 9, 2019
Learn Czech in just 5 minutes a day. For free.