"Annenin köpeği yok."

Çeviri:У мамы нет собаки.

June 21, 2018

5 Yorum


Julia_Topoeva

Annenin = '(senin) annenin' olarak alırsak "У твоей мамы нет собаки" olur.

Çünkü "у мамы нет собаки" deyince kendi annemizden bahsetmiş oluyoruz (anlamsal olarak).

(Rusça anadilim)

December 1, 2018

XlilzadRam

Пса pilav olması gerekiyo.ilk defasında yanlış yaptım sonra пса seçtim. Doğru olan собака

July 23, 2018

Selman580240

Пса köpek demek. Риса ile karıştırdınız sanırım.

December 10, 2018

Murat431137

Yanlışlık var bu soruda

October 17, 2018

Elmir642689

Пса не? Собака олмалы

June 21, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.