"Benim bagajım takside."

Çeviri:Мой багаж в такси.

June 21, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


yenibasliyanboy

Моя ve мой arasindaki fark ne ? Teşekkür ederim


superbabanne

Benim" kelimesinin karşılığı Kadın - моя Erkek- мой


yasiin1905

Kelimenin sonu sessiz harfle bitiyosa erildir.bagaj kelimesi sessizle bittigi icin моя kullanamazsiniz.oyuzden мой kullancaksiniz.ikiside benim demek.biri disilde biri erilde kullaniliyo


kedihanim

Gramer öğretmeden bu örneği veriyorsanız ikisini de kabul etmeniz gerekir


saapraz

Rusya geliyorum az kaldu


Miya_UwU1

Ayarlardan genel yönetimde dil ve giriş olacak ordan dil yazıcak ona tıklıyosunuz ekranda klavyenizde onlan diller çıkacak aşağısında ise dil ekle çıkacak ordan seçip ekliyosunuz eğer eski dilinde olmasını istiyorsanız ise boşluk tuşuna basılı bir şekilde yana kaydırıyorsunuz ve eski diline geri dönüyor yine aynı şeyi yaparak tekrar rusça yapabilirsiniz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.