"Herkes burayı sever."

Çeviri:Everyone likes this place.

April 28, 2014

9 Yorum


cavacu

Everyone cogul degil mi? Neden likes kullaniyoruz

April 28, 2014

Selcen_Ozturk

birden cok insani kastetse de tekil bir terim, Turkcede de oldugu gibi

April 28, 2014

GkhanKktil

Everybody likes here. Nekadar doğru ?

January 11, 2015

Ramazan.1905

Çok doğru :))

January 26, 2015

vvsey

Everybody likes it here, daha doğru. :)

March 9, 2016

gizembilge1

there neden olmuyor

October 15, 2014

GamHas

There orayi anlami kattigi icin.

January 23, 2015

huseyin2014

Herkes 3.cogul sahis. fiile neden s eklendi anlamadim?

January 31, 2015

AsumanYuce

Everybody like here olmaz mı

May 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.