"Herkes burayı sever."

Çeviri:Everyone likes this place.

4 yıl önce

8 Yorum


cavacu

Everyone cogul degil mi? Neden likes kullaniyoruz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

birden cok insani kastetse de tekil bir terim, Turkcede de oldugu gibi

4 yıl önce

GkhanKktil

Everybody likes here. Nekadar doğru ?

3 yıl önce

Ramazan.1905

Çok doğru :))

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Everybody likes it here, daha doğru. :)

2 yıl önce

gizembilge1

there neden olmuyor

4 yıl önce

GamHas

There orayi anlami kattigi icin.

3 yıl önce

huseyin2014

Herkes 3.cogul sahis. fiile neden s eklendi anlamadim?

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.