1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Herkes burayı sever."

"Herkes burayı sever."

Çeviri:Everyone likes this place.

April 28, 2014

16 Yorum


GkhanKktil

Everybody likes here. Nekadar doğru ?


vvsey

Everybody likes it here, daha doğru. :)


Resul889670

Selam, sizinle nasıl iletişim kura bilirim. Bir kaç bazı sorularım olucaktı da.


cavacu

Everyone cogul degil mi? Neden likes kullaniyoruz


Selcen_Ozturk

birden cok insani kastetse de tekil bir terim, Turkcede de oldugu gibi


Semihceylan1987

Everybody likes here oluyor


MetinCebec

Soruda burayı dediği için "here" yazdım, bu yeri ise dememişki "this place" olsun


gizembilge1

there neden olmuyor


GamHas

There orayi anlami kattigi icin.


huseyin2014

Herkes 3.cogul sahis. fiile neden s eklendi anlamadim?


AsumanYuce

Everybody like here olmaz mı


RumeysaAyd9

everybody likes this place neden olmuyor


BehetKemal4

Herkes burayı sever ile herkes bu bolgeyi sever arasinda dağlar kadar fark var birisi(here) birisi(thisplace) islerine geldigi gibi yorumluyorlar mecbur bizde eyvallh cekiyoruz


esincelik

Everything is like here niçin yanlış


Hanife922846

"Everbody is love here" Olmaz mı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.