"Now we see the lights."

Fordítás:Most már látjuk a fényeket.

April 28, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


pori001

Hol van a "már" a mondatban? Most látjuk a fényeket.


Medwekoma

oda gondolták :) és nem


johalasz46

Szótár szerint többjelentésű szó. Sok ilyen van ! - 2021.12.


maria.toro3

A now -val akár ezt is kifejezhetjük: most már, na most már:-)


Medwekoma

ez igaz :) köszönöm


horvath954

"akár" bármit odaképzelhetek... kár


horvath954

Brmsg. Ha ezt is jelentheti, akkor több, de legalább két megoldása van a feladatnak... már!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.