A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"It is not in my nature."

Fordítás:Ez nem jellemző rám.

4 éve

5 hozzászólás


jokutine

Ez nincs a természetemben nem jó?

4 éve

eminens2

Elfogadja:2018.07.28.

1 hónapja

ELLA211

A "nature" jelenti a minket körülvevő természetet, és a saját természetünket is, úgymint a jellemünket, személyes jellemzőinket is, mint a magyarban?

2 éve

Suzanna80

Igen, mind a kettőt jelentheti

2 éve

ekisz
ekisz

Ügyetlenül hangzik a másik megoldás: nincs benn az én természetemben, talán nincs benne...,

4 éve