"I like to exercise."

Μετάφραση:Μου αρέσει να ασκούμαι.

πριν από 4 μήνες

5 σχόλια


malmy1

Γραφω την σωστή απάντηση " μου αρέσει να ασκούμε" και μου το βγάζει λάθος! !!!! Γιατί?

πριν από 4 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Νομίζω πως θα μεταφράσουσε ως "We like to exercise"? Ασκούμε is first person plural, I thought.

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Ναι, "ασκούμε" είναι...We exercise. Εδώ θέλουμε "να ασκούμαι" με κατάληξη "αι".

πριν από 4 μήνες

malmy1

Έχετε δίκιο δεν πρόσεξα την κατάληξη! Ευχαριστώ πολύ.

πριν από 4 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Παρακαλώ.Ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε.

πριν από 4 μήνες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.