"Она просит воды."

Çeviri:O biraz su talep ediyor.

June 23, 2018

13 Yorum
Tartışma kilitli.


Sami278368

Biraz kelimesi soruda yok.Onu nereden uydurdunuz?Doğru cevap O su talep ediyor veya O su istiyor


SenSeiRofu

O su rica ediyor da olabilir. Sami kesinlikle haklı


meteulku_

Tekrar söylemek istiyorum arkadaşlar. Hata aramanız çok güzel, başka türlü öğrenemezsiniz zaten ama bu kadar emin olmayın kendinizden. Rusçada -i eki alması gerekirken -in eki alan sözcükler "biraz" anlamını kazanır. voda yerine vody olması -in ekini aldığını gösteriyor. -in eki alması da az önce öğrendiğiniz bilgiyi doğruluyor.

Bu kursu tek başıma aylarca günde 10 saat ayırarak harcadım, ben bile kendimden bu kadar emin değilken sizin olmanız gerçekten tuhaf. Bu yanlış, bu yanlış demek yerine daha mantıklı olmanızı öneriyorum.


Met1342

Haklisiniz . Size çok tesekkur ediyorum. Ben de diğer soruları anlamadıkda soruyorum. Siz de cevap veriyorsunuz ve benim öğrenmeme yardim ediyorsunuz. Size çok teşekkür ederim!

Saygılarımla :)


nhsynva

Yanlış söylüyorsunuz


hacer892714

Bu kadar kibirli olma...!!!!!


Sezer919343

i yerine -in eki alan tüm kelimelerde bu durum geçerli mi?


Halil398012

Peki bu hususu hic bir yerde gostermeyip "dan" diye sormak mantıklı mı.


HasipCanAk1

Aynen, kasten puan kırmak için yapılmış sanki.


cem774565

Evet biraz sabırla ilerleyen konularda daha once ne sacma sapan seylere yorum yapmisim diyorsunuz kendi kendinize ,ama yorumlari mutlaka okuyun oradan ince tiyolar ogreniyorsunuz


emre_k_s

O zaman sıkıntı kendinden emin olmak yada kibirli olmak değil Duolingonun öğretmediği şeyleri soru olarak çıkarıp durması. Zaten sıkıntı öğretme diye birşey yok. Sadece kelime anlamları veriliyor. Ne neye göre değişiyor çöz çözebilirsen!..


Oguljennet5

Burada biraz sözü nerden çıktı anlamadım ki


ELVIN1990_1990

vadı yazılmış kelmede vada olsa su olur ama orada ı eki var vadı biraz su demek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.