1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Она просит воды."

"Она просит воды."

Çeviri:O biraz su talep ediyor.

June 23, 2018

5 Yorum


Sami278368

Biraz kelimesi soruda yok.Onu nereden uydurdunuz?Doğru cevap O su talep ediyor veya O su istiyor


SenSeiRofu

O su rica ediyor da olabilir. Sami kesinlikle haklı


meteulku_

Tekrar söylemek istiyorum arkadaşlar. Hata aramanız çok güzel, başka türlü öğrenemezsiniz zaten ama bu kadar emin olmayın kendinizden. Rusçada -i eki alması gerekirken -in eki alan sözcükler "biraz" anlamını kazanır. voda yerine vody olması -in ekini aldığını gösteriyor. -in eki alması da az önce öğrendiğiniz bilgiyi doğruluyor.

Bu kursu tek başıma aylarca günde 10 saat ayırarak harcadım, ben bile kendimden bu kadar emin değilken sizin olmanız gerçekten tuhaf. Bu yanlış, bu yanlış demek yerine daha mantıklı olmanızı öneriyorum.


Met1342

Haklisiniz . Size çok tesekkur ediyorum. Ben de diğer soruları anlamadıkda soruyorum. Siz de cevap veriyorsunuz ve benim öğrenmeme yardim ediyorsunuz. Size çok teşekkür ederim!

Saygılarımla :)


cem774565

Evet biraz sabırla ilerleyen konularda daha once ne sacma sapan seylere yorum yapmisim diyorsunuz kendi kendinize ,ama yorumlari mutlaka okuyun oradan ince tiyolar ogreniyorsunuz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.