"Thechildisonawoodenhorse."

Μετάφραση:Το παιδί είναι πάνω σε ένα ξύλινο αλογάκι.

πριν από 4 μήνες

5 σχόλια


Aikon17
Aikon17

σε ένα = σ' ένα

πριν από 4 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Βεβαίως! Θα έπρεπε να αποδέχτηκε ως σωστο. Είναι ήδη στη βαση δεδομενων.

πριν από 4 μήνες

MariaKanal

Τις λέξεις : "επάνω"και "άλογο"γιατί τις βγάζει ως λάθος?????

πριν από 3 μήνες

uoLL8
uoLL8

Καλή σας μέρα!

Για τη λέξη Άλογο "Horse" δεν υπάρχει υποκοριστικό της λέξης στα αγγλικά; Δηλαδή και το Αλογάκι λέγεται επίσης "Horse"; Γιατί ακούω κάτι αμερικανάκια που το Σκυλάκι το λένε "Dogy" ή κάπως έτσι μου ακούγεται. Δηλαδή υπάρχει διάκριση ανάμεσα στο "Dog" και το "Dogy".

Φιλικά Κλε

πριν από 1 εβδομάδα

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Νομίζω πως δεν υπάρχει συγκεκριμένο υποκοριστικό, μιας και το horsey χρησιμοποιείται κυρίως μεταφορικά, ή για πράγματα τα οποία έχουν να κάνουν με ιππασία και άλογα, ως επίθετο (σε αντίθεση με το doggy, που είναι υποκοριστικό). Υπάρχουν λέξεις για τα μικρά άλογα, όπως colt, filly (μόνο για θηλυκά άλογα, αν δεν κάνω λάθος), και foal. ^.^

πριν από 1 εβδομάδα
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.