1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who is the author of the wor…

"Who is the author of the work?"

Çeviri:Eserin yazarı kimdir?

April 28, 2014

16 Yorum


Elcan649765

Abi yazar (Writer) değil miydi? Author nedir?


UsameYasir

Writer Köşe yazarı, Author kitap yazarı olarak çevriliyor bildiğim


MehmetAliBey7733

WORK kelimesi aynı zamanda ESER anlamına da geliyormuş, bunu da öğrenmiş olduk sayende sahipsiz Duolingo :)


Gencon

işin yetkilisi kimdir? Nokta.


OsmanGonulal

Bu eserin yazarı kimdir? Neden yanlış oluyor?


AsliDedeler

Cunku this(bu) kelimesi yok


AYKUTYELAL

Muellif ney yav ben turkcesini bilmiyorumki


tarabyali

Neden türkçe ingilizce alıştırmasında diğer dillerdeki gibi daha fazla soru çeşidi ve özellik yok ?


JumanjiN87

Burada eser kelimesi nerede


aoskdaosdkoas

work kelimesi eser anlamına da geliyor. kelimelerin üstüne geldiğinizde altta anlamları çıkıyor.


eaglemascot

Bu işin yazarı kim? ile Eserin yazarı kimdir?


zeliha874432

seslendirmede if duyulmuyor bile


Ramin-h

Eiş yazari kimdı?


Bilal926987

Bu eserin sanatkârı kimdir? şeklinde olmalı.


Bilal926987

Eserin sanatkârı kimdir? şeklinde olmalı.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.