Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Who is the author of the work?"

Çeviri:Eserin yazarı kimdir?

4 yıl önce

17 Yorum


Gencon

işin yetkilisi kimdir? Nokta.

3 yıl önce

OsmanGonulal

Bu eserin yazarı kimdir? Neden yanlış oluyor?

4 yıl önce

AsliDedeler

Cunku this(bu) kelimesi yok

4 yıl önce

OsmanGonulal

"the work" neyi ifade ediyor peki?

4 yıl önce

Ertugrul1507

Hangisinden bahsedildigi belli olan nesnelerin vs. basina the gelir. The work burada isten cok cikartilan is anlaminda.

4 yıl önce

ArslanAliA

this yok

3 yıl önce

WhyS0Serious

Ahaha gece gece kafa gitti çözdüm tek tek anlamları oluşturduğum cümle Yazarın eseri kim. Eserin yazarı kim aklıma nasıl gelmemiş :D

3 yıl önce

AYKUTYELAL

Muellif ney yav ben turkcesini bilmiyorumki

3 yıl önce

eaglemascot

Bu işin yazarı kim? ile Eserin yazarı kimdir?

2 yıl önce

serhatalii

Burada work bi çalışma sonucu olarak geçiyor. Yanlışmiyim?

3 ay önce

ibrahimokb

bu çalışmanın yazımını neden kabul etmiyor.

4 yıl önce

hsumer

"Kim çalışmanın yazarıdır? " a yanlış dedi, allah allah!

4 yıl önce

Frostarda

Anlam olarak doğru ama biçim olarak yanlış.

3 yıl önce

hayashi44

Kim eserin yazarı dır neden yalnış?

4 yıl önce

tarabyali

Neden türkçe ingilizce alıştırmasında diğer dillerdeki gibi daha fazla soru çeşidi ve özellik yok ?

3 yıl önce

SamErkan

Kim eserin yazari? Devrik yazdik niye kabul degil

3 yıl önce

halimaltn

saçma çünkü. bu soruyu hayatında hiç bu şekilde sordun mu?

2 yıl önce