1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Who is the author of the wor…

"Who is the author of the work?"

Çeviri:Eserin yazarı kimdir?

April 28, 2014

22 Yorum


Gencon

işin yetkilisi kimdir? Nokta.

October 13, 2014

OsmanGonulal

Bu eserin yazarı kimdir? Neden yanlış oluyor?

July 7, 2014

AsliDedeler

Cunku this(bu) kelimesi yok

July 10, 2014

OsmanGonulal

"the work" neyi ifade ediyor peki?

July 19, 2014

Ertugrul1507

Hangisinden bahsedildigi belli olan nesnelerin vs. basina the gelir. The work burada isten cok cikartilan is anlaminda.

August 5, 2014

ArslanAliA

this yok

September 9, 2015

AYKUTYELAL

Muellif ney yav ben turkcesini bilmiyorumki

October 11, 2015

eaglemascot

Bu işin yazarı kim? ile Eserin yazarı kimdir?

February 17, 2016

MehmetAliBey7733

WORK kelimesi aynı zamanda ESER anlamına da geliyormuş, bunu da öğrenmiş olduk sayende sahipsiz Duolingo :)

August 16, 2019

JumanjiN87

Burada eser kelimesi nerede

April 28, 2014

aoskdaosdkoas

work kelimesi eser anlamına da geliyor. kelimelerin üstüne geldiğinizde altta anlamları çıkıyor.

April 28, 2014

ibrahimokb

bu çalışmanın yazımını neden kabul etmiyor.

May 12, 2014

hsumer

"Kim çalışmanın yazarıdır? " a yanlış dedi, allah allah!

June 3, 2014

Frostarda

Anlam olarak doğru ama biçim olarak yanlış.

January 9, 2015

hayashi44

Kim eserin yazarı dır neden yalnış?

August 24, 2014

tarabyali

Neden türkçe ingilizce alıştırmasında diğer dillerdeki gibi daha fazla soru çeşidi ve özellik yok ?

December 29, 2014

SamErkan

Kim eserin yazari? Devrik yazdik niye kabul degil

March 2, 2015

halimaltn

saçma çünkü. bu soruyu hayatında hiç bu şekilde sordun mu?

December 5, 2015

WhyS0Serious

Ahaha gece gece kafa gitti çözdüm tek tek anlamları oluşturduğum cümle Yazarın eseri kim. Eserin yazarı kim aklıma nasıl gelmemiş :D

June 27, 2015

serhatalii

Burada work bi çalışma sonucu olarak geçiyor. Yanlışmiyim?

June 18, 2018

NilgnAydem1

Bu eserin yazarı kim neden yanls

January 31, 2019

Elcan649765

Abi yazar (Writer) değil miydi? Author nedir?

April 23, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.