Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We drink coffee."

Μετάφραση:Πίνουμε καφέ.

πριν από 4 χρόνια

6 σχόλια


SD-77
SD-77

Is "Πίνουμε καφές" acceptable here as well?

πριν από 4 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Not really. It should be in the accusative case. Nominative case "Ο καφές είναι ζεστός" = The coffee is hot, and accusative case "Πίνουμε (τον) καφέ."= We drink (the) coffee.

πριν από 4 χρόνια

SD-77
SD-77

So if a word ends with ς in the nominative case, it is dropped in the accusative? Like χυμός vs. χυμό? Thank you.

πριν από 4 χρόνια

ssurprize
ssurprize

yes, that's the general rule for the masculine nouns ;)

πριν από 4 χρόνια

SD-77
SD-77

Ευχαριστώ! :D

πριν από 4 χρόνια

xara436242

Πως γραεται

πριν από 2 χρόνια