1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Students present their work."

"Students present their work."

Fordítás:A diákok bemutatják a munkájukat.

April 28, 2014

18 hozzászólás


Sztankay54

Mit jelent a present ,mert eddig azt hittem,hogy ajándék,ajándékozás,prezentáció?Mi ért nincs a segitségben,hogy mutat?


Papucska

Még mi is használjuk a magyar nyelvben a "prezentálni" szót. Tehát létezik. :)


Gabika9011

Az mért nem jó hogy: A diákok a munkájukat bemutatják?


Sztankay54

Megnéztem a szótárt a present szónak bemutat jelentését nem találtam .Valami itt piszkosul nem stimmel?


pcdoki001

Elírás: bemutatják.


tuzdemon

Elírás bizony, kéretik javítani.


Safranek01

Előadot írtam... :-(


Bonzor

Miért nem kell névelő a "students" előtt?


csabesz3

Jó lenne gyakrabban találkozni a 'their' előjáró szóval,mert soha nem tanulja meg az ember,ha csak néha-néha bukkan fel,pedig szerintem nem lehet ritka a használata!


vasvariistvan

Birtokosnévmás.


MuhariBalz

A tanuló meg a "diák miért nem ugyanaz????


ZimaGyula

"Tanulók" bemutatják... Az nem lehet jó? Csak a diákok?


RzssHajnal

A tanulónak is jónak kellene lennie szerintem


ZsMhesi

Miért baj, hogy nem írom oda a fordításnál a névelőt, hisz magyarul is érthető szerintem. az angolban sincs ott,


vasvariistvan

Az angol azért nem tesz oda (határozott) névelőt mert az leszükitené a diákokat valamilyen csoportra. Magyarul nem jelent a határozott névelő ilyen szűkítést, és szerintem magyarosabban hangzik.


LehoczkyZo

a student magyar legjobb megfelelője a tanuló....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.