"Students present their work."

Fordítás:A diákok bemutatják a munkájukat.

April 28, 2014

18 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Gabika9011

Az mért nem jó hogy: A diákok a munkájukat bemutatják?


Sztankay54

Mit jelent a present ,mert eddig azt hittem,hogy ajándék,ajándékozás,prezentáció?Mi ért nincs a segitségben,hogy mutat?


Papucska

Még mi is használjuk a magyar nyelvben a "prezentálni" szót. Tehát létezik. :)


ZimaGyula

"Tanulók" bemutatják... Az nem lehet jó? Csak a diákok?


MuhariBalz

A tanuló meg a "diák miért nem ugyanaz????


csabka84

Érdekes, hogy nem fogadja el, az "A" híján csont ugyan azt írtam,, mint a megoldás... (Diákok vs A diákok). Magyarban szerintem így is úgy is helyes. (2022.03.21-jelentettem)


pcdoki001

Elírás: bemutatják.


Sztankay54

Megnéztem a szótárt a present szónak bemutat jelentését nem találtam .Valami itt piszkosul nem stimmel?


fazekas-peter1

Ne az orosz szótárt nézd. Egyébként a present - jelent, előad, bemutat, megajándékoz, átnyújt, átad, küld és hivatkozik, csak ennyit találtam.


tuzdemon

Elírás bizony, kéretik javítani.


Safranek01

Előadot írtam... :-(


Bonzor

Miért nem kell névelő a "students" előtt?


csabesz3

Jó lenne gyakrabban találkozni a 'their' előjáró szóval,mert soha nem tanulja meg az ember,ha csak néha-néha bukkan fel,pedig szerintem nem lehet ritka a használata!


vasvariistvan

Birtokosnévmás.


RzssHajnal

A tanulónak is jónak kellene lennie szerintem


LehoczkyZo

a student magyar legjobb megfelelője a tanuló....

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.