1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların akıllarında ne var?"

"Onların akıllarında ne var?"

Çeviri:What do they have in mind?

April 28, 2014

24 Yorum


AliGoksel

Verilen cevaplardan daha iyi bir cevap olmamakla birlikte "What is there in their minds" cevabı için ne dersiniz?


izzetoner

aynısını yazdım


Alev285288

Olmaz zaten have sahiplik eki ..


EcemGlolu

Their minds olmaz mı?


DiverSuleyman

Olmaz. Mind her zaman tekildir. Ve kafanın içinden bahsettiği için yani bir şeyin içinden bahsettiği için başına in koymak gerekir. Yani şöyle olmalı "in their mind"


MertErtin

Mind'a çoğul eki koyunca yanlış kabul etmesi âdil mi?


Furkanambe

minds olması gayet mantıkli ama ingilizce de mantık aramamak lazım


Alev285288

İyi Türkçe bilmek lazım fikirler değil akıl Akıllar dlye Türkçe kelime var mı ? Akılları yok deyim.. ingilizce burada bunu have sahiplik eki ile yapıyor


KuzeyTekin13

Bence de iyi Türkçe bilmek lazım. Sonra bu yorum gibi anlaşılamayan onlarcası türüyor.


Alev285288

Akıl çoğul olur mu


candost2

"akıllarında" kelimesinin üzerine gelindiğinde beliren açıklama yanıltıcı ve şu şekilde : " (on their) mind". Burada bir yanlışlık var gibi görünüyor.


mgvn

bu ifade what do their mind have ? şeklinde hatalı mı olur ?


yyildirim02

What do they have in their mind diyebilirsin dogru kabul ediyor


candost2

Burada "mind" niçin tekil olmak zorunda?


Highwaystruck

what's in their minds dedim o -s için yanlış dedi smh


AdnKoyuncu

Ben is yazdım yine yanlış dedi


alican.dem

their mind olması lazım değil mi ?


DiverSuleyman

Başına "in" koymalısın. Kapalı bir şeyin içinden bahsettiği için.


alperguney1

yine aynı hata türkçe çocul yazıp ingilizce tekil bekliyosunuz hatalı bir durum


EsinEyigun

ingilizcesini "mind" olarak istiyosaniz turkce "akillarinda" yerine "aklinda" yazsaniz daha iyi olurdu :(


Howyoudoing11

What do they have in their minds


brahim852148

Aklın içinde onlar neye sahipler gibi birşey anlıyorum. Their mind neden yok

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.