Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onların akıllarında ne var?"

Çeviri:What do they have in mind?

4 yıl önce

14 Yorum


EcemGlolu

Their minds olmaz mı?

4 yıl önce

AliGoksel

Verilen cevaplardan daha iyi bir cevap olmamakla birlikte "What is there in their minds" cevabı için ne dersiniz?

4 yıl önce

izzetoner

aynısını yazdım

3 yıl önce

MertErtin

Mind'a çoğul eki koyunca yanlış kabul etmesi âdil mi?

3 yıl önce

Lodorf1

what's in their minds dedim o -s için yanlış dedi smh

11 ay önce

mgvn
mgvn

bu ifade what do their mind have ? şeklinde hatalı mı olur ?

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

evet

4 yıl önce

alican.dem

their mind olması lazım değil mi ?

3 yıl önce

alperguney1

yine aynı hata türkçe çocul yazıp ingilizce tekil bekliyosunuz hatalı bir durum

3 yıl önce

candost2
candost2

"akıllarında" kelimesinin üzerine gelindiğinde beliren açıklama yanıltıcı ve şu şekilde : " (on their) mind". Burada bir yanlışlık var gibi görünüyor.

2 yıl önce

candost2
candost2

Burada "mind" niçin tekil olmak zorunda?

2 yıl önce

hknkzc

olmaz gardaş

2 yıl önce

EsinEyigun
EsinEyigun

ingilizcesini "mind" olarak istiyosaniz turkce "akillarinda" yerine "aklinda" yazsaniz daha iyi olurdu :(

1 yıl önce

ayberkgrka

Saçma bir cumle

5 ay önce