1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Onların akıllarında ne var?"

"Onların akıllarında ne var?"

Çeviri:What do they have in mind?

April 28, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

EcemGlolu

Their minds olmaz mı?

June 26, 2014

AliGoksel

Verilen cevaplardan daha iyi bir cevap olmamakla birlikte "What is there in their minds" cevabı için ne dersiniz?

July 8, 2014

MertErtin

Mind'a çoğul eki koyunca yanlış kabul etmesi âdil mi?

February 13, 2015

Furkanambe

minds olması gayet mantıkli ama ingilizce de mantık aramamak lazım

September 14, 2019

candost2

"akıllarında" kelimesinin üzerine gelindiğinde beliren açıklama yanıltıcı ve şu şekilde : " (on their) mind". Burada bir yanlışlık var gibi görünüyor.

April 3, 2016

Lodorf1

what's in their minds dedim o -s için yanlış dedi smh

September 16, 2017

mgvn

bu ifade what do their mind have ? şeklinde hatalı mı olur ?

April 28, 2014

yyildirim02

What do they have in their mind diyebilirsin dogru kabul ediyor

August 26, 2019

alican.dem

their mind olması lazım değil mi ?

March 14, 2015

alperguney1

yine aynı hata türkçe çocul yazıp ingilizce tekil bekliyosunuz hatalı bir durum

August 5, 2015

candost2

Burada "mind" niçin tekil olmak zorunda?

April 3, 2016

EsinEyigun

ingilizcesini "mind" olarak istiyosaniz turkce "akillarinda" yerine "aklinda" yazsaniz daha iyi olurdu :(

November 20, 2016

Howyoudoing11

What do they have in their minds

November 17, 2018

mehmedalp

Do niye var????

December 4, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.