1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man, the woman"

"The man, the woman"

Çeviri:Erkek, kadın

April 28, 2014

17 Yorum


betul386831

Man adam demek degil mi


hello890416

Evet man adam demek.


senayurtseven

Başındaki the ne anlam katıyor cümleye


Hilaldrmz

Bilinen bir erkekle bilinen bir kadından bahsediliyor. Herhangi bir erkekle kadından değil.


nurullah270957

Ya adam yaziyorum yanlis cikiyor sonra erkek yaziyor yine yanlis cikiyor


bella581963

Bu asamada defalarca dogru olmasina ragmen hata veriyor.the man the women. Umarim düzelir. Teşekkürler.


ismetilem

Woman yazmayı dene


NazlNur912337

Daha benim dedimi anlamıyorki


iamsoobin

Virgul olmayınca ne degisiyor


HamzaIhsan

Ben bu seylerde hep yanlis yapiyorum


Hexel2354

Arkadaşlar cümlenin çevirisini yapıyorum ama yanlış çıkıyor noktası virgülüne uymamızmı gerekiyor


1_-duolingo-_1

Uygulama müqemmel her kelimeyi doğru telaffuz ediyor. Bazı hataları olabilir ama bu gayet normal

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.