Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The man, the woman"

Çeviri:Erkek, kadın

4 yıl önce

9 Yorum


senayurtseven

Başındaki the ne anlam katıyor cümleye

4 yıl önce

Hilaldrmz

Bilinen bir erkekle bilinen bir kadından bahsediliyor. Herhangi bir erkekle kadından değil.

4 yıl önce

bella581963

Bu asamada defalarca dogru olmasina ragmen hata veriyor.the man the women. Umarim düzelir. Teşekkürler.

3 ay önce

Sude271057

Aynen ya

1 ay önce

aremzeten

Hayir arkadasimizin dedigi gibi bilinen. Yada tek ise evrende yada o odada sadece onlar var ise the kullanilir.

4 yıl önce

kuzucukk

Dogru cevap yazdim yanlis dedi ?

3 yıl önce

ilhan409388

Uoi

3 yıl önce

vurqun

Bu ne yaaaaa

2 yıl önce

betul386831

Man adam demek degil mi

4 ay önce