1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The man, the woman"

"The man, the woman"

Çeviri:Erkek, kadın

April 28, 2014

18 Yorum


senayurtseven

Başındaki the ne anlam katıyor cümleye


Hilaldrmz

Bilinen bir erkekle bilinen bir kadından bahsediliyor. Herhangi bir erkekle kadından değil.


betul386831

Man adam demek degil mi


bella581963

Bu asamada defalarca dogru olmasina ragmen hata veriyor.the man the women. Umarim düzelir. Teşekkürler.


nurullah270957

Ya adam yaziyorum yanlis cikiyor sonra erkek yaziyor yine yanlis cikiyor


HamzaIhsan

bendede oyle oluyor


HamzaIhsan

Ben bu seylerde hep yanlis yapiyorum


aremzeten

Hayir arkadasimizin dedigi gibi bilinen. Yada tek ise evrende yada o odada sadece onlar var ise the kullanilir.


kuzucukk

Dogru cevap yazdim yanlis dedi ?


SalihAkdem

Dı dicene Da diyor .d

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.