A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az apukám teniszezik minden vasárnap."

Fordítás:My father plays tennis every Sunday.

0
4 éve

3 hozzászólás


RaczLevente

Csak 1 kerdes, hogy itt miert nem hasznalunk "on"-t? "My father plays tennis on every sunday" Ez nem reklamalas csak tenyleg egy szimpla kerdes. :)

1
Válasz4 éve

Maminti.
Maminti.

Mert így találták ki az angolok :) Every day, every morning, every hour... stb.

1
Válasz4 éve

batika75
batika75

All sundays? Ez teljesen rossz? Nem vagyok biztos a dolgomban, ezért nem merem jelenteni.

0
Válasz3 éve