A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem fogunk kérni bort."

Fordítás:We will not want wine.

4 éve

9 hozzászólás


postaspepe

A kérni az mióta a want? És az ask akkor mit jelent?

4 éve

Simon_Zoli

Szerintem hibás a fordítás, még mindig nincs kijavítva ezért jeleztem. 2015.06.15

3 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Ask for!!!!!!!!!!! a megfelelő, ha kérni akarsz. Én is későn jöttem rá.

3 éve

jokutine

Ask miért nem jó?

3 éve

Sheppard79

Pontosan

4 éve

RobertTisl2

Nem fogunk bort kérni az egyszer biztos

1 éve

Sztankay54

A duo fordítása nem felel meg a magyar szövegnek./2017.06.28.Még hibás/

1 éve

bardospince

we will not ask for wine

6 hónapja

malackutya

A "want ker t is jelent. Pl. itt is.

1 hónapja