Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onlar olumsuz insanlardır."

Çeviri:They are negative people.

0
4 yıl önce

17 Yorum


caramellis

People yerine humans yazdim kabul edilmedi.

5
Cevap ver4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"human" bir tür olarak bahsettiğimizde insan manası taşır, yani işte Homo sapiens :) O yüzden bu tip cümlelerde kullanmak tuhaf. çünkü insanlar insanlardan bahsederken tür adı kullanmaz. ha bir marslı veya kedi konuşuyorsa human demesi normal :)

7
Cevap ver3 yıl önce

Turker90

Siz yine de humans'ı eklemelisiniz bence.

3
Cevap ver3 yıl önce

Ozicancan

Humans neden olmadı diye düşündüm people direk insanlar demek sanırım o yüzden olmamış olabilir. Nasıl ki womans demiyor da women diyoruz aynı şekil

2
Cevap ver3 yıl önce

busrakonus

ewet kabul etmeliydi

0
Cevap ver3 yıl önce

oguzhan846674

Onlar olumsuz kisilerdir ile olumsuz insanlardir arasindaki fark ne bilen varsa soylesin persons niye olmuyor simdi.

2
Cevap ver3 yıl önce

Yucelkaratas

Bende persons yazdim.nereden geldiyse dilime. Altyazili diIlerden hep

1
Cevap ver4 yıl önce

Yusufcuk57

Bende öyle dedim neden kabul etmedi sonradan çözmüşe benziyorsunuz açıklar mısınız bir de sonuna s koymak lazım mı değil mi

0
Cevap ver3 yıl önce

Yucelkaratas

Hayır cevap persons değil bende yanlış yapmışım cevap People. Person kişi, Persons kişiler.

0
Cevap ver3 yıl önce

DayumGirl

negative yerine pessimist olmaz mı?

1
Cevap ver3 yıl önce

MuhammedReiz

İngilizcede peoples diye bir şey yoktur. People çoğul olarak insanlar demektir. Ancak human ve person tekil olarak insan demektir

1
Cevap ver1 yıl önce

yakuparsoy

They are not important people yazdim olmadi

0
Cevap ver3 yıl önce

mesutemre

Yakup important onemli demek cumlede olumsuz insanlar diyor.

0
Cevap ver3 yıl önce

Ogulcan_Baki

olumsuzu ölümsüz anladım ımmortal yazdım gg

0
Cevap ver1 yıl önce

Dicel0

They are the negative people yazdım neden olmadı the neden yok

0
Cevap ver1 yıl önce

Prmdfn

genis zaman değil mi neden "are" kullanılmış?

0
Cevap ver1 yıl önce

SeyyidCem

Humans neden olmadı ya

0
Cevap ver11 ay önce