"Bu Amerika mı, Kanada mı?"

Çeviri:Это Америка или Канада?

June 26, 2018

8 Yorum


gaye660450

или anlamı ne tam olarak neden var yani orda

October 29, 2018

hGQS10

غاتمها

June 26, 2018

hGQS10

اتتتن

June 26, 2018

yunus33672

или yoksa manasında değil mi

July 3, 2018

Altruist_

Evet, "Bu Amerika mı, Kanada mı?" sorusunun diğer hali de zaten "Bu Amerika mı yoksa Kanada mı?" oluyor :)

July 11, 2018

AliTas13678

Или ya da, veya, yoksa anlamlarında kullanilabilir. Mesela да или нет. Evet mi, hayir mi?

December 16, 2018

TugayTekec1

В амэрика или в Канада - neden olmuyoki?

August 24, 2018

huseyinay98

В Амэрка или в Канада dersen Amerika'da mı Kanada'da mı anlamına gelir

September 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.