1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Bu Amerika mı, Kanada mı?"

"Bu Amerika mı, Kanada mı?"

Çeviri:Это Америка или Канада?

June 26, 2018

11 Yorum


gaye660450

или anlamı ne tam olarak neden var yani orda


AliTas13678

Или ya da, veya, yoksa anlamlarında kullanilabilir. Mesela да или нет. Evet mi, hayir mi?


Batuhan698643

bu amerika mı yoksa kanada mı


yunus33672

или yoksa manasında değil mi


meteulku_

Evet, "Bu Amerika mı, Kanada mı?" sorusunun diğer hali de zaten "Bu Amerika mı yoksa Kanada mı?" oluyor :)


TugayTekec1

В амэрика или в Канада - neden olmuyoki?


[aktif olmayan kullanıcı]

    В Амэрка или в Канада dersen Amerika'da mı Kanada'da mı anlamına gelir


Dido261756

    B - ilə işlənmir bu ifadə "amerkikada yoxsa kanadada?" mənasina gəlir

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.