"The children read a book."

Çeviri:Çocuklar bir kitap okurlar.

April 28, 2014

38 Yorum


ERVAedinoz

Ben doğru yaptım fakat "TO" ne demek anlamadım.Bana "TO"yu açıklar mısınız?

April 9, 2018

mehmet895112

Sıkı çalışmam işe yarıyor arkadaşlar ama ben kimseyi uyandırmamam için sessiz konuşuyorum

July 14, 2019

TevfikBagcivan

children çoğul anlamda.

April 28, 2014

Muhammed561

Children çoğul anlamdamı?

July 1, 2014

_Joshifer_

Child: Çocuk
Children: Çocuklar :))

August 18, 2014

eda134399

Tşk ederim

July 27, 2016

SayimeTurg

Evet

July 29, 2018

SayimeTurg

Evet

July 29, 2018

adisoyadi

cocuklar kitap okur neden olmuyo??

July 20, 2014

Polatk2007

okurlar dersen olur

October 9, 2016

Rmeysa456g

Çünkü orda " A "de var ben görmediğim için yanlış oldu

August 22, 2017

EMRBEKTA

A book , "bir kitap" denmesi gerekirken neden sadece "kitap" yazilmis?

September 3, 2014

serhatyalciner

çocuk diyorum çocuklar diyor

December 9, 2014

Keremkanadli

children onlar yerinede gecmezmi yani they olmazmi

January 10, 2015

umut3200

onlar ama kimler :) o kişi kadınlar mı kızlar mı adamlar mı erkek oğlanlar mı yoksa çocuklar mı?

October 24, 2018

EmreKl2

Aynısı good ;)

January 13, 2015

AfacanEmel

yanlışşş bu yaaa

February 18, 2015

seymagirgi

Ya başta they var çoğul anlam neyin kafası!

December 14, 2015

sema224

keşke çocuklar kitap okur da olsa

January 8, 2016

12345678901109

Aynen chıldren (ÇOĞUL EKİ) anlamında ala halllaaaaa.

February 28, 2016

kral441

s takısı yok kardeşim

May 2, 2016

mxxzero1

am

August 12, 2016

bdolby06

s takısı olunca noluyor

October 15, 2016

YUSUFAKIN5

Child COCUK children COCUKLAR

November 14, 2016

YUSUFAKIN5

The hic ek almaz sadeca baglactir

November 14, 2016

YUSUFAKIN5

S takisi bazilarinda lar ler ekidir

November 14, 2016

ekin523714

çoğul olduğu için the nın gelmemesi gerektiğini düşünüyorum

May 30, 2017

umeyirmehmet

biz okuyorlar yazdık yanlıs çıktı saçma bide cümle

December 14, 2017

ZehraKAYAK

Read geniş zaman olduğu için okur anlamında. Reading olsaydı okuyorlar olurdu.

February 10, 2018

Gulsum736875

Soylediyi pek anlasilmiyor. Benim kafami bir sey karisidiriyor. "A" book sozundeki "a" yi "ey" diye seslendiriyor bu dogru ama normalde e book diyo hangisi dogru?!:-

January 5, 2018

Gulsum736875

Child:Çocuk Children:Çocuklar :)

January 5, 2018

nazl87318

Arkadaşlar child çocuk children çocuklar

January 7, 2018

aydin.avcii

Vay arkadaş.

December 25, 2018

Batuhan82

Cocuklar dikkatsİzler

January 24, 2019

tolga812513

Hatalı

May 9, 2019

volkan679459

Söylenileni onaylamıyor.

June 20, 2019

birolbingol01

Yeni fark ettim

July 10, 2019

birolbingol01

Bende children da s takısı arıyorum

July 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.