1. Forum
  2. >
  3. Konu: Russian
  4. >
  5. "Да, это я."

"Да, это я."

Çeviri:Evet, bu benim.

June 26, 2018

8 Yorum


Bugad1

Asılında "bu benim" değil, "bu ben" oluyor burada


h.feyzullayev

Burda benim dediğinde bir şeye sahip olması anlamında demiyor. Meselea " Benim Hasan" manasında diyor


CananAykan

Да, это я: Evet, bu ben Ла, это мой: Evet, bu benim olması gerekmez mi?


irem476226

Evet bu ben olmaliydi


h.feyzullayev

Burda benim dediğinde bir şeye sahip olması anlamında demiyor. Meselea " Benim Hasan" manasında diyor


42DirinDirin42

Ayn biraz sıkıntı var


Duru-Arbalet-

evet bu ben olmalıydı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.