A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The clock does not have a battery."

Fordítás:Az órában nincs elem.

4 éve

19 hozzászólás


zsalica

ugyan el nem rontottam, de nem látom itt az angol mondatban, hogy mi utal arra, hogy az óráBAN???????

4 éve

DrBuboBubo

Ez egy olyan mondat, amit nem lehet szóról szóra lefordítani. Az nem értelmes, hogy Az órának nincs eleme. Meg kell érteni a teljes angol mondatot és az egészhez kell olyan magyar mondatot találni, ami hűen kifejezi az eredeti jelentést.

4 éve

janda_l

Pedig szerintem teljesen értelmes ez a mondat, mivel vannak, sőt régebben csak olyan órák voltak amelyek elem nélkül működtek. És én pont erre gondoltam a fordításkor - és nem fogadja el.

4 éve

laq1958

Így van. És attól válik még nehezebbé a dolog, hogy nem tudhatjuk, mikor kell szó szerin fordítani. Ha szabadabban fordítok, sokszor nem fogadja el a program. De hát azért játszom ezzel, hogy tanuljak. A lényeg, hogy megőrizzem a hidegvérem. (Nem mindig sikerül. :) )

4 éve

TthKlmn

És nem létezik olyan verzió az angolban hogy az órában , in the clock!

5 hónapja

vasvariistvan

De,létezik.

5 hónapja

TthKlmn

Thank you!

4 hónapja

zsalica

Köszi :) Ezért nehéz nyelvet tanulni, pláne, ha az ember még mindig magyarul gondolkodik.

4 éve

szatemp

És any-vel nem jó?: The clock does not have any battery

4 éve

DrBuboBubo

Ennek alapján azt mondanám, hogy azt jelentené, hogy The clock does not have a battery of any kind, azaz Az órában semmiféle elem sincs. (és akkor a The clock has no battery-ről még nem is beszéltünk.)

4 éve

szatemp

Köszi.

4 éve

Mon259640

Honnan kellene ezt tudnom???Most hallom először az órát es az elemet is?Miert ez az osszevisszasag??

6 hónapja

TthKlmn

Órában= in clock Az órának nincs eleme

5 hónapja

TthKlmn

In the clock

4 hónapja

ValiKardos

Nem hallottam eddig se óráról se elemről. Miert ad ismeretlen szavakat es még a fordítást se adja meg

3 hónapja

BenicioMeh

miéééééééééééééééééért neeeeeeeeeeem jó az hogy az órának nincs akkumlátorja????!!!!!!!

1 éve

csapy
csapy

És talán még inkább akkumulátora.

1 éve

zsalica

azért mert nem akkumlátorja, hanem akkumlátora :)

1 éve

Fec112763
Fec112763

majdnem jó :)

1 éve