"Девочка - это ребёнок."

Çeviri:Kız bir çocuk.

June 26, 2018

3 Yorum


zeyir785152

bu cümleyi anlamadım.

June 26, 2018

Altruist_

Rusçada iki isim soylu sözcük yan yana gelince araya tire ve eto gelebilir. eto normalde her ne kadar bu anlamına da gelse, bu durumlarda bir anlamı yoktur sadece iki tane isim sözcük yan yana geldiğinde karışıklığı önlemek için konur. Cümlede anlatılmak istenense, kız çocuğunun bir çocuk olduğudur. Yani bir kadın değil, çocuk. Özellike çocuk gelinler için kullanılabilecek bir cümle.

July 11, 2018

HumanChopper

Ты мужчина

January 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.