A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What are the benefits of wine?"

Fordítás:Mik a bor jó hatásai?

4 éve

10 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.o. What are the benefits of this system? Mik a hasznai ennek a rendszernek?

2 hónapja

rekus.1

"Mik a bor előnyei?" nem fogadja el, pedig ennek még értelme is van...

4 éve

Maminti.
Maminti.

Mást jelent az előny és mást a hatás! Pl. : a bor előnye a sörrel szemben ez és ez... ; Neked előnyös ez a ruha. De: A bor jó hatással van a kedvemre; Éva jó hatással van a barátjára.

4 éve

szanyizoltan

Jó,és én honnan szopjam ki,hogy a program készítője a hatásaira vagy az előnyeire gondol? Merthogy utóbbit nem fogadja el.

4 éve

jokutine

A melyek szó miért nem jó?

4 éve

gwandal

Jo az, jelentsd

4 éve

gekati1

Honnan jön, hogy a bor "jó" hatásai?

3 hónapja

eminens2

Csak gondolom: a "benefit"=haszon, az valami "jó" hatás? 2018.07.24.

3 hete

MihlyLszlH

Mi haszna van a bornak?....nekem ezt írták....itt meg...mik a bor jó hatásai...ha véletlenül a magyar fordításban elütök egy betűt rögtön rossz a fordításom...itt azért ez sokkal durvább. A magyar nyelv fordulatosabb és több lehetőséget nyújt.

2 hónapja

IbolyaNagy5

Hol van a jó? Szó! A helyes firdítás szerintem. Mi a bor előnyei. A jó sehol sincs.

1 hónapja