"Heistootired."

Μετάφραση:Αυτός είναι πάρα πολύ κουρασμένος.

πριν από 6 μήνες

4 σχόλια


konkanta

Γιατί το too αλλού μεταφράζεται πολύ και αλλού πάρα πολύ που νομίζω ότι είναι λάθος

πριν από 6 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Too σημαίνει περισσότερο από το επιθυμητό, περισσότερο από το σωστό ποσό. Eπομένως η καλύτερη μετάφραση είναι πάρα πολύ υπερβολικα. Δεν υπάρχει ακριβώς παρόμοια λέξη στην ελληνική γλώσσα.

πριν από 6 μήνες

andrikon
andrikon

"Αυτός είναι υπερβολικά κουρασμένος";

πριν από 1 μήνα

jaye16
jaye16
Mod

This is correct and has been added to the incubator as an accepted translation. Thank you.

πριν από 1 μήνα

Σχετικές συζητήσεις

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.