A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nobody else is here."

Fordítás:Senki más nincs itt.

4 éve

6 hozzászólás


kogu4
kogu4

v.o. Nobody wants that. Senki sem akarja azt. (én sem) Nobody else wants that. (én akarom)

5 hónapja

ohollos

Senki sincs itt - ez nem jó?

4 éve

Nitram.
Nitram.

Mert ott van hogy else. Senki más (pl. rajtam kívül) nincs itt.

A "senki sincs itt", az egyszerűen "nobody is here".

4 éve

AttilaCson3

És a Nincs itt más miért nem jó?

4 éve

gyengeerika.eg

Mert ott a "nobody" SENKI!

3 éve

ketmm2

Más senki nincs itt - ezt sem fogadta el

2 éve