Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben sana bir tabak meyve ikram ederim."

Çeviri:I offer you a plate of fruit.

4 yıl önce

22 Yorum


EnesDurdu

Offer daha cok " teklif, oneri" anlamlarinda kullanilir duzeltilmesi lazim.

3 yıl önce

eliftaktak

buradaki ''of'' un kattığı anlamı açıklar mısınız

4 yıl önce

YusufACAR

"I offer a plate of fruit to you" ne anlama geliyor

4 yıl önce

hNIA5

Sana bir tabak meyve ikram ederim

1 yıl önce

gammae16

"I serve you a plate of fruit" olmasi gerekmiyormu?

2 yıl önce

murat.erta

Of burda tamlama görevinde .bir tabak meyve ...a plate of fruit

4 yıl önce

ogstr97

offer ne alaka ikram etcem diyor ama sanki pazarlık yapıyomuş gibi teklif veriyo varmı arttıran

3 yıl önce

kutay.cahan

offer teklifdir ikram değil. yanlış

2 yıl önce

SercanYlma1

Offer tekliftir serve olmalıydı

2 yıl önce

egeninefesi03

I offer a plate of fruit to you dedim kabul etmedi

4 yıl önce

Ruveyda602976

raporla

1 ay önce

caglardirmikci

tabakta bulunan bir şeyi içinde nitelendirir sahiplii gibi

4 yıl önce

dsngn

"I offer you a plate of fruits." in neresi yanlış :/

3 yıl önce

borabora16

Bu soruyu 5 kez yaptım

3 yıl önce

Orhan633

''of'' un net bir anlamı var mı nerelerde kullanılıyor ?

3 yıl önce

Mesutov

Of genelde nin nun eki olarak kullanılıyor lord of rings. Months of year birde bottle of water glass of milk gibi miktar bildirirken daha farklı anlamları da vardır belki ama bildiklerim bunlar

2 yıl önce

ahmet705902

Belki cumlenin oncesinde idda mevzu edilmistir.)) "Treat to " olmali bence..

2 yıl önce

mslim.

"Of" un cümlelere kattığı anlam hakkında bilgiye ihtiyacımız var.

1 yıl önce

ZbeyrDamar

Offer teklif anlamina geldigi gibi ismarlamak ikram etmek gibi anlamlarada gelir.

1 yıl önce

alpererenk

Of un anlamları arasında 'li de vardır. Plate of fruit=Meyveli tabak

1 yıl önce

esmanur544232

Offf bunu yanlıs yapmışlar onun yüzünden sorum gitti onca soruyu yine cevaplıyıcağim

1 yıl önce

SeukiMaqu

>:v

10 ay önce