"Это цирк, а не кафе."

Çeviri:Bu bir sirk, ve kafe değil.

June 28, 2018

6 Yorum


MetinAydinn

"Etad sırk ay ni kafa"

Kadın sesli olarak bunu mu diyor tam olarak?

August 27, 2018

ReltihNilats

eta sırk a ni kafe diyor

November 24, 2018

ElifEyll946172

Hayır arkadaş lar burada Bu sirk değil kafe diyor

January 30, 2019

glRyTh

bu bir sirk ancak kafe değil daha düzgün bir cümle oluyor değilmi türkçede.

January 13, 2019

emircam

kardeşim sen Türkçe bilmiyorsun Rusça'yı ne yapacaksın? de'ler da'lar, mi'ler, cümlenin anlam bozuklukları.

March 5, 2019

glRyTh

a nasil olsa ancak olarakda kullaniliyor

January 13, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.