"Ben bir kuşum."

Çeviri:Ich bin ein Vogel.

June 28, 2018

4 Yorum

Önce en önemli yazışma dizisi

esraates8

der Vogel için ein değilde einen olmaz mı?

June 28, 2018

SteffiBookworm

Kullanılacak nesnenin dilbilgisi durumu, fiile bağlıdır.
Ich bin ein Vogel. (nesne: Nominativ)
Ich habe einen Vogel. (nesne: Akkusativ)
Ich gebe einem Vogel einen Apfel (einem Vogel: Dativ / einen Apfel: Akkusativ)
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=134


esraates8

önerdiğiniz site çok yardımcı oluyor. teşekkürler. bir şey daha sormek isterim. Cümlenin başında şöyle yaparsam doğru olur mu peki? "Einen Vogel frisst einen Apfel."


SteffiBookworm

Ein Vogel frisst einen Apfel.
ein Vogel (Nominativ)
einen Apfel (Akkusativ)

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.