"Ben bir kuşum."

Çeviri:Ich bin ein Vogel.

4 ay önce

4 Yorum


esraates8
esraates8

der Vogel için ein değilde einen olmaz mı?

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Kullanılacak nesnenin dilbilgisi durumu, fiile bağlıdır.
Ich bin ein Vogel. (nesne: Nominativ)
Ich habe einen Vogel. (nesne: Akkusativ)
Ich gebe einem Vogel einen Apfel (einem Vogel: Dativ / einen Apfel: Akkusativ)
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=134

4 ay önce

esraates8
esraates8

önerdiğiniz site çok yardımcı oluyor. teşekkürler. bir şey daha sormek isterim. Cümlenin başında şöyle yaparsam doğru olur mu peki? "Einen Vogel frisst einen Apfel."

4 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ein Vogel frisst einen Apfel.
ein Vogel (Nominativ)
einen Apfel (Akkusativ)

4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.