Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir kuşum."

Çeviri:Ich bin ein Vogel.

2 ay önce

4 Yorum


esraates8
esraates8

der Vogel için ein değilde einen olmaz mı?

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Kullanılacak nesnenin dilbilgisi durumu, fiile bağlıdır.
Ich bin ein Vogel. (nesne: Nominativ)
Ich habe einen Vogel. (nesne: Akkusativ)
Ich gebe einem Vogel einen Apfel (einem Vogel: Dativ / einen Apfel: Akkusativ)
http://www.almancam.com/habergoster.asp?id=134

2 ay önce

esraates8
esraates8

önerdiğiniz site çok yardımcı oluyor. teşekkürler. bir şey daha sormek isterim. Cümlenin başında şöyle yaparsam doğru olur mu peki? "Einen Vogel frisst einen Apfel."

2 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Ein Vogel frisst einen Apfel.
ein Vogel (Nominativ)
einen Apfel (Akkusativ)

2 ay önce