1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My father loves my mother."

"My father loves my mother."

Fordítás:Apám szereti anyámat.

April 28, 2014

23 hozzászólás


ScottiYen

Anyukámat és apukámat írtam :)


EtuuFlower

nem igaz mert elváltak :(


papmik

A love fordításának miért nem jó az imád, máshol elfogadta...


ZoltnVgh1

Azért mert egyes szavaknak több jelentésük is van amik viszont árnyaltan eltérőek egymástól, amiket nem szabad szó szerint fordítani, hanem magyarosítani kell.


fectroll

Hát..... ezek ám az égetően nagy, s fogós kérdések... :D


PetoAki

Apam szerelmes anyamba!!! Ez most mer nem jo?


FannyHemer

Szerintem arra inkább azt a kifejezést használnák, hogy My father is IN LOVE WITH my mother. Szerintem... De javítsatok ki ha tévedek.


2004.10.5

Énis ezt kérdezem


kmaja725

Anyu szereti aput!


jankuci12

És ha apu nem szereti anyut???


lilianna98

De miért nem.jó,hogy anyát? Anyámat ugyanaz


ambruseszter

Mother=anya ( olyan helyzetben anyát) My mother= anyám ( ilyen helyzetben anyámat)


Levi024

én az nem mindegy hogy irom


Tontsy1

én a loves szót teljesen nem értettem


jankuci12

Azért loves mert egyes szám harmadik személyben van és a többiben pedig csak love


RbertSndor

Igen ott van kérlek szépen hogy enyém.


jankuci12

Jóhogy nem a nagyi szereti a vejét


Anett471110

Haha...pont hogy nem xD elváltak


dibusz.tamas

kisbetűvel írva nem fogadja el: 'apám szereti anyámat', hibát jelez.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.