"My father loves my mother."

Fordítás:Apám szereti anyámat.

4 éve

23 hozzászólás


ScottiYen

Anyukámat és apukámat írtam :)

3 éve

EtuuFlower

nem igaz mert elváltak :(

3 éve

MadlenaPes1

Sajnálom! :(

3 éve

papmik

A love fordításának miért nem jó az imád, máshol elfogadta...

4 éve

ZoltnVgh1

Azért mert egyes szavaknak több jelentésük is van amik viszont árnyaltan eltérőek egymástól, amiket nem szabad szó szerint fordítani, hanem magyarosítani kell.

3 éve

fectroll
fectroll

Hát..... ezek ám az égetően nagy, s fogós kérdések... :D

4 éve

ambruseszter

Fogadtasd el

3 éve

GeryDvai

Adore :D

2 éve

PetoAki

Apam szerelmes anyamba!!! Ez most mer nem jo?

3 éve

FannyHemer

Szerintem arra inkább azt a kifejezést használnák, hogy My father is IN LOVE WITH my mother. Szerintem... De javítsatok ki ha tévedek.

3 éve

2004.10.5

Énis ezt kérdezem

3 éve

kmaja725

Anyu szereti aput!

3 éve

jankuci12

És ha apu nem szereti anyut???

3 éve

lilianna98

De miért nem.jó,hogy anyát? Anyámat ugyanaz

3 éve

ambruseszter

Mother=anya ( olyan helyzetben anyát) My mother= anyám ( ilyen helyzetben anyámat)

3 éve

Levi024

én az nem mindegy hogy irom

3 éve

erikkristof

,dnk

3 éve

Tontsy1

én a loves szót teljesen nem értettem

3 éve

jankuci12

Azért loves mert egyes szám harmadik személyben van és a többiben pedig csak love

3 éve

RbertSndor

Igen ott van kérlek szépen hogy enyém.

3 éve

jankuci12

Jóhogy nem a nagyi szereti a vejét

3 éve

Anett471110

Haha...pont hogy nem xD elváltak

2 éve

dibusz.tamas

kisbetűvel írva nem fogadja el: 'apám szereti anyámat', hibát jelez.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.