"Это не Том, а мой папа."

Çeviri:Bu Tom değil, benim babam.

June 29, 2018

9 Yorum
Tartışma kilitli.


MetinAydinn

"Bu Tom değil ancak benim babam" dedim kabul etmedi. "a" ve,ama,ancak anlamlarını taşıyor. Bazi cümlelerde çevirirken demek ki hiç kullanılmıyor.


Mistia0

Bu Tom değil ancak benim babam cümlesi biraz devrik sanki. Olumlu olumsuz cümlesi için a kullanılmış sanırsam. Bu cümlede ve, ama, ancak kullanılmaz. Bir cümleyi tam olarak Türkçeye çeviremeyiz, istisnai durumlar mevcuttur.


NefiseKurb1

Nana yaziyom kabul etmiyo


a30298

" a " ne anlama geliyor?


hejr18

A ve demek rusça da


Alynasburak

"Bu tom değil benim babam" dedim ama "-a" ne işe yarıyor anlamadım ?

(jokerb2)


hejr18

A ve anlamina geliyor


Derin_Nya

"Bu Tom değil,benim babam" cümlesinde sadece küçük harf ile Tom,büyük harf ile He yazdım diye yanlış kabul ediyor bu ne ya!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.