"Это не Том, а мой папа."

Çeviri:Bu Tom değil, benim babam.

June 29, 2018

7 Yorum


MetinAydinn

"Bu Tom değil ancak benim babam" dedim kabul etmedi. "a" ve,ama,ancak anlamlarını taşıyor. Bazi cümlelerde çevirirken demek ki hiç kullanılmıyor.

August 28, 2018

Yusif247760

Ğ harfinin yerine G yazdikda yanlis diyor Tom isminin yerine küçük harfle tom yazdıkda yine yanliş diyor

February 23, 2019

zmelisoruc

Ya valla gıcıgıma gitti ya cümlenin aynısını yazıyom Rusça yanlış diyo .

January 31, 2019

YlmazFaruk1

A orda ve degil mi

June 29, 2018

Yasemin191816

a nın 2 anlamı var birisi ve birisi ama türkçedeki gibi anlamda eğer biri olumlu biri olumsuz ise ama anlamında ikisi de olumlu ise yada ikiside olumsuz ise ve anlamında kullanılıyor

July 7, 2018

gzellik4

Ve ama anlamsız olmusız cümlede de kullanılıyoe

July 1, 2018

Yasemin191816

Hayır ikisi de olumsuz yada ikiside olumlu ise ise ve olarak bağlar biri olumlu biri olumsuz ise ama olarak bağlar

July 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.