"Это медик?"

Çeviri:Bu bir doktor mu?

June 29, 2018

28 Yorum
Tartışma kilitli.


YlmazFaruk1

Soru cumlesi nasil yapılıyor


meteulku_

Rusçada özellikle bir cümle yapısı yoktur sorular için. Yazarken soru işareti ile belli olur, söylerken de tonlama ile anlaşılır. Yani yazarken, düz bir cümle gibi yazılıp sonuna soru işareti gelir.


WebNet7

Bilgi için çok teşekkür ederim


noone269968

Yani kürt bunlar jsjdjg


HasanFurka466340

Humanistim ama güldüm


UserUser47765756

Arkadaslar hepinizi basarilar diliyorum ama lutfen sizde bana basarilar dileyin rusca ogrenmeye yeni baslavdim da ☺


zynep_x

Bende yeni başladım insallah isteyen dili herkes öğrenir com istiyorum Rusça öğrenmek :)


zynep_x

Bende yeni başladım insallah isteyen dili herkes öğrenir com istiyorum Rusça öğrenmek :)12


Junkook-YouTube

Желаю вам всего наилучшего.


MEHMETZKAN233038

Bıktımm şu doktor kelimesinden tom bir doktor anne bir doktor tom doktor anladık doktor doktor kafam şişti


cumhur384414

Aynı şekilde yazıyor hem soru hem değil, anlamış değilim


KerimCakma2

Çok iyi uygulama


iremcavusoglu

Hop bismillah ne oluyo dedim


YUSIFAGDAM

Doktor diyilmi medik ??


Melek357657

Ben kesin rusum öyle bi konuşuyom ki beni deliler hastanesine verceklerdi.. Dkwpksnsn


_Feteliyeva_

Bu Soru yanlış bu bir doktor olmali orada


Junkook-YouTube

Rusçada soru cümleleri sadece ? ile belirtilir. Telafuz ederken ise tonlama ile soru cümlesi halini almış olur.


Aylin678616

Hepinize alkışlar


Sahil100439

Bu bir dokdor Ето медиг


zynep_x

Dogrusu dedigim halde yanlış diyor anlamadim brn :(


zeynepgach

❤❤❤ ŞEYİNİ 3 GÜNDÜR SÖYLEYEMEDİM YA

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Rusça öğren. Ücretsiz.