"Nowweareacommittee."

Çeviri:Şimdi biz bir komiteyiz.

4 yıl önce

22 Yorum


umran29

"Biz simdi bir komiteyiz" bunu kabul etmedi."We sonucta "biz" demek.Gercekten cok ilginç!!!

4 yıl önce

sonterekeme
sonterekeme

Now var başta kabul etmemesi normal

2 yıl önce

airdroid

"Şu an biz bir komiteyiz." bunu kesinlikle kabul etmeli.

4 yıl önce

CumaAkta

Biz şimdi bir komiteyiz yanlış kabul etti. Doğruya bak. Şimdi bir komiteyiz. Cümlenin başında biz olanca yanlış olurmu yaa. Lütfen bir el atarmısınız.

3 yıl önce

alialper

biz şimdi bir komiteyiz olma mı

4 yıl önce

erkan240549

şimdi biz kuruluz dedim olmadi biz simdi kuruluz olacakmış tee allam ya

3 yıl önce

Zura20
Zura20

Heyetide kabul etmeli bence .

3 yıl önce

puuu7

no we are comedy olarak anlamak :D

3 yıl önce

SleymanTrk2

"heyet"i kabul etmiyor, saçmalık.

3 yıl önce

AhmetYay

Hızlı seslendirmeyi defalarca dinledim "Now we are committee" diyor. Arada "a" yok. Ya da bana öyle geliyor...:(

4 yıl önce

altunufuk

Duymasanız dahi tekil bir ismin ya a ya da the alması gerektiğini düşünmelisiniz. Mantıksal açıdan da biz bir komite olduk daha doğru.

4 yıl önce

HalideAbbak

Şu anı kabul etmiyor

4 yıl önce

tnrant

şimdi biz komiteyiz in ne hatası var

3 yıl önce

enay615128

Bune lan

3 yıl önce

Esila262907

Suan nasil kabul edilmez hey Allahim yaa

3 yıl önce

MustafaBer414106

Biz şu an bir komiteyiz yazdım kabul etmedi. Bende mi bir yanlışlık var acaba?

2 yıl önce

CengizYrtz

İşte şimdi bir komite olduk - daha iyi bir çeviri olurdu

2 yıl önce

Fekalp1638

"Şimdi biz komiteyiz" dedim, "bir" yazmadığım için yanlış kabul etti

2 yıl önce

gunce1
gunce1

Biz bir cemaatiz de olmalı

2 yıl önce

FatmaZehra830495

Biz suan bir komiteyiz dedim ve kabul etmedi inanamiyorum ya

2 yıl önce

filizehra

Simdi biz komiteyiz? İlla "bir"i koycaz oraya

2 yıl önce

Ahmet89903

committee kelimesinin telaffuzu resmen komedi gibi

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.