1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Now we are a committee."

"Now we are a committee."

Çeviri:Şimdi biz bir komiteyiz.

April 28, 2014

22 Yorum


umran29

"Biz simdi bir komiteyiz" bunu kabul etmedi."We sonucta "biz" demek.Gercekten cok ilginç!!!

July 24, 2014

sonterekeme

Now var başta kabul etmemesi normal


airdroid

"Şu an biz bir komiteyiz." bunu kesinlikle kabul etmeli.


CumaAkta

Biz şimdi bir komiteyiz yanlış kabul etti. Doğruya bak. Şimdi bir komiteyiz. Cümlenin başında biz olanca yanlış olurmu yaa. Lütfen bir el atarmısınız.


alialper

biz şimdi bir komiteyiz olma mı


erkan240549

şimdi biz kuruluz dedim olmadi biz simdi kuruluz olacakmış tee allam ya


Zura20

Heyetide kabul etmeli bence .


AhmetYay

Hızlı seslendirmeyi defalarca dinledim "Now we are committee" diyor. Arada "a" yok. Ya da bana öyle geliyor...:(


altunufuk

Duymasanız dahi tekil bir ismin ya a ya da the alması gerektiğini düşünmelisiniz. Mantıksal açıdan da biz bir komite olduk daha doğru.


puuu7

no we are comedy olarak anlamak :D


SleymanTrk2

"heyet"i kabul etmiyor, saçmalık.


Ahmet89903

committee kelimesinin telaffuzu resmen komedi gibi


HalideAbbak

Şu anı kabul etmiyor


tnrant

şimdi biz komiteyiz in ne hatası var


Esila262907

Suan nasil kabul edilmez hey Allahim yaa


MustafaBer414106

Biz şu an bir komiteyiz yazdım kabul etmedi. Bende mi bir yanlışlık var acaba?


CengizYrtz

İşte şimdi bir komite olduk - daha iyi bir çeviri olurdu


Fekalp1638

"Şimdi biz komiteyiz" dedim, "bir" yazmadığım için yanlış kabul etti


gunce1

Biz bir cemaatiz de olmalı


FatmaZehra830495

Biz suan bir komiteyiz dedim ve kabul etmedi inanamiyorum ya


filizehra

Simdi biz komiteyiz? İlla "bir"i koycaz oraya

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.