"Oğlan taşlarla oynar."

Çeviri:The boy plays with the stones.

April 28, 2014

8 Yorum

Konu önem sırasına göre

aoskdaosdkoas

stone ile rock arasında bir fark var mıdır ?

April 28, 2014

tejksedo

Boy yerine son da yazılamaz mıydı?

December 5, 2014

wsynduo

"Son" erkek evlat manasinda kullaniliyor, yani birinin oglundan bahsetse "son" ama genel olarak oglan/oglan cocugu icin " boy" kullanilir

December 29, 2014

cagansatana

Stone yerine rock da kabul edilmeliydi

October 16, 2014

erdaldogru

With varken beraberinde the yada gerek varmıki

May 5, 2016

Gulhan438778

Aynisini yazdigim halde yanlis algiliyor.

September 27, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.