"I have a pair of red shoes."

Çeviri:Benim bir çift kırmızı ayakkabım var.

April 28, 2014

13 Yorum


hidayetkap

ben bir çift kırmızı ayakkabıya sahibim. sıkıntı nerde ?

April 28, 2014

zeynep1513

aynen bende öyle yazdım kabul etmedi

August 24, 2015

metin8185

Bir cift kirmizi ayakkabilarim var kabul olmadi

May 11, 2015

Barisgndgdu

Türkçede cansız nesneler, sayı olarak kaç tane olursa olsun her zaman tekil olarak kabul edilir.

November 7, 2015

Just-do-it-

Benim kırmızı bir çift ayakkabım var. bunun nesi yanlış

June 21, 2015

Beyburr

Bende bir çift kırmızı ayakkabı var dedim kabul etmedi

April 12, 2015

bernaad

Burda of ne için ki boyle bi kalıp mı var a pair red shoes desek :/

March 4, 2015

HakanSahin4

"A pair of" bir kaliptir

April 2, 2015

adem0658

Burada of neden kullaniliyor. Lutfen aciklayabilen varmidir

December 17, 2016

buketsevcan

"a pair of" kalıptır.

December 17, 2016

SerapErcan1

Benim bir cift kırmızı ayakkabim var yazdim neden kabul etmedi?

March 23, 2017

MstfCbngl

bir cift kirmizi ayakkabim var dedim kabul etmedi

June 6, 2017

MustafaOzy

pabuç da ayakkabı demektir.Ekleyin.

June 14, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.