1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I heard a noise in the kitch…

"I heard a noise in the kitchen."

Çeviri:Ben mutfaktan bir gürültü duydum.

April 28, 2014

12 Yorum


jzlcdh

Doğrusu yakın ama bir kelime eksik. Daha dene./Nearly right but one word is missing. Try again.


ilknr1

Just to help. Try again:"Tekrar dene" is more appropriate or you can say "Bir daha dene." In addition, Nearly right: Neredeyse doğru.


absolutely7

"Ben mutfakta bir gürültü duydum"un çevirisi de böyle değil mi? Eğer o şahıs sesi mutfakta duysa ve böyle bir cümle kursaydı nasıl olurdu?


ugurcansayan

Yazdığınız gibi "Mutfakta bir gürültü duydum." yanıtını verdiğimde çeviri doğru sayıldı. "I heard a noise in the kitchen." sizin de belirttiğiniz gibi iki anlama geliyor, mutfakta olan gürültü de olabilir, birinci tekil kişi de olabilir. Anlam karışıklığını vurguyla veya konuşurken tonlamayla değiştirebiliriz, örneğin şöyle olabilir: "In the kitchen, I heard a noise."


cmeral

Mutfaktan zorlama çevirisi kiminse açıklasın. .....tan anlamını ne veriyor bu cümlede ?


ugurcansayan

"I heard a noise in the kitchen." sizin de belirttiğiniz gibi iki anlama geliyor "noise in the kitchen" ifadesinden ötürü; yani mutfakta olan gürültü de olabilir, birinci tekil kişi de olabilir. Anlam karışıklığını vurguyla veya konuşurken tonlamayla değiştirebiliriz, örneğin şöyle olabilir: "In the kitchen, I heard a noise. = Mutfakta bir gürültü duydum."


hmete117

mutfaktan çevirisi yanlış yazılmış.(in the kitchen) " Mutfakta " doğrusu.


Hitopuz

Cevap "Ben mutfakta bir ses/gürültü duydum" olmalı...


okidoki123

I heard a noise from the kitchen diye yazdın. In the kitchen diyince sanki mutfaktaymışız da duymuşuz etkisi yapıyor


ATABERKKARA

Gelen koymaları gerekiyor,Mutfaktan gelen bir gürültü duydum olmalıydı


yakari1977

"I have" ile başlaması gerekmez mi? Zira geçmişte yapıldığı kesin olmayan, geçmişte yapılsa bile zamanı kesin olmayan bir durum var. Dolayısıyla yakın geçmiş zamanda kurulmalı değil mi bu cümle!

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.