"I heard a noise in the kitchen."

Çeviri:Ben mutfaktan bir gürültü duydum.

April 28, 2014

10 Yorum

Konu önem sırasına göre

alcoholokaust

it was cat :)

June 3, 2015

jzlcdh

Doğrusu yakın ama bir kelime eksik. Daha dene./Nearly right but one word is missing. Try again.

June 8, 2015

ilknr1

Just to help. Try again:"Tekrar dene" is more appropriate or you can say "Bir daha dene." In addition, Nearly right: Neredeyse doğru.

July 13, 2015

absolutely7

"Ben mutfakta bir gürültü duydum"un çevirisi de böyle değil mi? Eğer o şahıs sesi mutfakta duysa ve böyle bir cümle kursaydı nasıl olurdu?

April 29, 2014

ugurcansayan

Yazdığınız gibi "Mutfakta bir gürültü duydum." yanıtını verdiğimde çeviri doğru sayıldı. "I heard a noise in the kitchen." sizin de belirttiğiniz gibi iki anlama geliyor, mutfakta olan gürültü de olabilir, birinci tekil kişi de olabilir. Anlam karışıklığını vurguyla veya konuşurken tonlamayla değiştirebiliriz, örneğin şöyle olabilir: "In the kitchen, I heard a noise."

May 15, 2015

cmeral

Mutfaktan zorlama çevirisi kiminse açıklasın. .....tan anlamını ne veriyor bu cümlede ?

April 28, 2014

ugurcansayan

"I heard a noise in the kitchen." sizin de belirttiğiniz gibi iki anlama geliyor "noise in the kitchen" ifadesinden ötürü; yani mutfakta olan gürültü de olabilir, birinci tekil kişi de olabilir. Anlam karışıklığını vurguyla veya konuşurken tonlamayla değiştirebiliriz, örneğin şöyle olabilir: "In the kitchen, I heard a noise. = Mutfakta bir gürültü duydum."

May 15, 2015

hmete117

mutfaktan çevirisi yanlış yazılmış.(in the kitchen) " Mutfakta " doğrusu.

October 15, 2016

okidoki123

I heard a noise from the kitchen diye yazdın. In the kitchen diyince sanki mutfaktaymışız da duymuşuz etkisi yapıyor

September 25, 2018

Hitopuz

Cevap "Ben mutfakta bir ses/gürültü duydum" olmalı...

July 9, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.