1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She says yes."

"She says yes."

Çeviri:O evet der.

April 28, 2014

41 Yorum


MrTuRk91

Kadın, "şi sez yes" diyor, say olduğu zor anlaşılıyor


Lingosia

bende merak ediyorum acaba amerikan ingilizcesinde says sez diye mi okunuyor ?


sfs673

Kesinlikle kolaydı ne sanı yordun acaba ?


Distinct.

sesli olarak söylediği şeyi '' she says 'yes' '' şeklinde yazdım. Sondaki kesme işaretini nokta olarak gösterip yanlış dedi. Kafalar güzel :) :)


kardelen344301

Says soylemek demek anlamındadır


hitaf_61

BENİM BİLDİĞİM SAY :SÖYLEMEK


ErdalYILMA4

Neden s takısı almış


hsynozky

üçüncü tekil şahısta fiil s takısı alır.


ozortakci

"O evet diyor" olur mu?


WorkerPlayer

Olmaz o zaman da "says" degil "saying" olmasi gerekir


batin.ozce

Olur bence sadece diyor simdiki zaman der genis zaman


MehmetCanD96680

Ben boyle bi sacma program gormedim


Deniz1999Duru

Acaba duolingo'nun nesi saçma?


kamil128806

she tell yes == olabilirmi?


Cherry084

"Tell" anlatmak anlamında kullanılır, bu sebeple cümleniz doğru değil


arjenekinci

Ben doğru yaptım ama kabul etmedi


arjenekinci

Çok kolaydı bebek seniz yanlış yaparsınız


ehsankakaei91

why not "o evet söyler" ?


Selcen_Ozturk

because söylemek is not used in Turkish in this way


ardameric123

say söylemek değilmi den cevap o evet der whyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy


SelinNehirgmsdl

Şöyle cevap vereyim: Madem ki "say" "söylemek" demek, cümleyi ona göre çevirelim: O evet söyler. Siz Türkçede böyle bir yapıyı kullanır mısınız? İngilizceyi Türkçe gibi düşünemeyiz. İyi öğrenmeler... LearnTheBest


Mina273288

Bende başta der yazdım ama İngilizce kalıplaşmış kuralcı bir dil olduğu için silip söyler yazdım


MeteUlku

"söylemek" veya "demek" olabilir. Türkçe olarak düşünün, "O evet söyler." mi yoksa "O evet der." mi daha mantıklı?


buse559907

O evet de yazmisim kabul etmedi ya


sdtkpnc

why not "o evet söyler"


irem4616

Selammm o evwt dedi değilmi


NigarAliye9

Bence o evet der olucak


Hsna272068

Çok saçma bir soruyduu


sfs673

Kesinlikle öyle


emree.bozkurt

Vay evetçiymis bu


Sude.Cameron

O der evet yazdim devrik olsa da bence kabul edulmesi gerek


wersay

Sez diyo aradaki y okumuyo sistem


perihan186296

She says yes dedim ama doğru cevaba sistem yanlış dedi..


SuzanTopu

Kiz evet der - cevabi dogru kabul edilmeli.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.