"Er braucht den Rasierer."

Çeviri:Onun tıraş makinesine ihtiyacı var.

July 1, 2018

6 Yorum
Tartışma kilitli.


SuatKoroglu

"tıraş makinesine ihtiyacı var" da eklenmeli


Fatma12358

Tıraş diye yazılmaz, traş diye yazılır... Traş yazdım diye kabul etmiyor...düzeltin lütfen...


alibektas34

TDK'ya göre doğrusu tıraştır.


Orhun99

"Onun" demek zorunda olmamalıyız çünkü "ihtiyacı var"zaten 3. tekil şahısı işaret eder.


Gluslu0

özne bazen kabul etmiyor bazen de istiyor


Gluslu0

bütün cevaplarda özne kullanmıyorum bu sefer kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.